Mijn zoontje en ik liggen vaak saampjes in bed sochtend, maar vaak als hij wakker word komt hij met een open kwijlmondje op me af en zet zijn mondje op mijn neus of wang. Kwijlkusjes noem ik het. Maar zijn het ook echt kusjes of is het iets anders wat ze proberen? En wie zn kindje doet dit ook? Hij doet het ook als k bijv.: mama kusje zeg.
Hier zijn dat absoluut kusjes hihi. Mondje kan nog niet de kus beweging maken die wij kunnen dus dan maar open
Ik doe altijd een kusjesaanval (dan zeg ik 'kusjesaanvaaaaal' en dan overspoel ik 'm met kusjes op z'n wangetjes) en dan doet ie ook z'n mondje open
Oja ik vind het heerlijk hoor! Ik vroeg me alleen af of hij het echt als kusje zou zien hahaha. Ik vind het namelijk zooooo schattig.
die van ons doet het ook.. als ik haar uit bed haal pakt ze me stevig beet en krijg ik een kus dan zeg ik altijd; oh mama knuf en kus... dankje ze doet het ook als ik naar haar toe ga met getuite lippen en kussie kussie zeg hihi heerlijk al die liefde
Lisa ook dan gaat ze met haar mondje open tegen mijn wang weet niet of ze dit ook echt bewust doet. En sinds kort geeft ze ook echte knuffeltjes. Dan kijkt ze je heel lief aan en dan duwt ze heel lief haar hoofdje tegen mijn borst/nek.
Hier al heel lang een kusjesman het liefst geeft hij iedereen ee kusje ook wildvreemde haha maar als ze dan niet reageren gaat hij maar zwaaien Hij doet ook altijd om me blote buik of arm blazen en dan komt er natuurlijk een poepjes geluid en dan ligt hij helemaal in een deuk haha
Ahhhh... ik kan helemaal gelukkig en warm worden van zo'n kusje! Hier snapt ie alleen 't woord 'kusje' nog niet (of wil 't niet snappen natuurlijk) maar als we zeggen 'tùtsje' (Fries voor kusje ) dan gaat dat bekkie open en worden we overladen met kusjes. En de fijnste zijn inderdaad de spontane waarom je niet hoeft te vragen, die krijg ik 's avonds voor het slapen gaan en 's ochtends als ie even bij mij ligt.
Hier ook een kusjesmonster! Ze maakt er ook het 'smak' geluidje bij, maar ze was bij ons wel wat ouder toen ze ging kussen als jullie ukjes hoor! Nu krijgt alles kusjes, de beren, de poes ( ieks, poes heeft hekel aan kindjes! ) en heeeeeeel soms nog papa of mama.
Jaaaa, lief is dat he? Hier ook zo'n klein meisje die het heerlijk vindt om kusjes te geven. Gisteren had ze me flink te pakken en beet ze in mijn lip. Maar het was lief bedoeld. Alleen wat minder als ze dat doet terwijl ze snotterverkouden is
Stom is dat eigenlijk hè; ik zie dat mondje hier al in de meest vreemde bochten gewrongen worden, maar net dat ene lieve kusje, dat gaat niet op een normale manier. Gaat op deze kwijlerige manier al maanden zo hier; tis zelfs al zo erg dat als ik "Kussie Kussie" zeg, hij zijn mond opendoet