Wie zijn kindje doet dat ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn zoontje en ik liggen vaak saampjes in bed sochtend, maar vaak als hij wakker word komt hij met een open kwijlmondje op me af en zet zijn mondje op mijn neus of wang.

Kwijlkusjes noem ik het.
    Maar zijn het ook echt kusjes of is het iets anders wat ze proberen? En wie zn kindje doet dit ook? Hij doet het ook als k bijv.: mama kusje zeg.

2. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier ook, lief is dat hè?

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik denk dat hij idd kusjes probeert te geven maar dat lekker met open mondje doet :D

4. Bika

Bika Niet meer actief

Hier zijn dat absoluut kusjes hihi. Mondje kan nog niet de kus beweging maken die wij kunnen dus dan maar open :p

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier ook alleen leek het gister wel of ze me aanviel haha en dan het liefst even bijten.... :)

6. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doet mijn dochter sinds een week ook. Lekker kwijlen! Heerlijk vind ik dat geknuffel en zoooo lief.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik doe altijd een kusjesaanval (dan zeg ik 'kusjesaanvaaaaal' en dan overspoel ik 'm met kusjes op z'n wangetjes) en dan doet ie ook z'n mondje open :D

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahhh smelt zo lief is dat! En als hij mijn neus te pakken had ging hij uit reflex sabbelen ;)

9. Partyrocker

Oja ik vind het heerlijk hoor! Ik vroeg me alleen af of hij het echt als kusje zou zien hahaha. Ik vind het namelijk zooooo schattig.

10. Partyrocker

Hahaha ik zeg altijd. Hier komt de kussiemonster.

11. angel1990

angel1990 Niet meer actief

die van ons doet het ook..
    als ik haar uit bed haal pakt ze me stevig beet en krijg ik een kus dan zeg ik altijd; oh mama knuf en kus... dankje :)

ze doet het ook als ik naar haar toe ga met getuite lippen en kussie kussie zeg hihi ;)

heerlijk al die liefde :D

12. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Lisa ook dan gaat ze met haar mondje open tegen mijn wang weet niet of ze dit ook echt bewust doet.
    En sinds kort geeft ze ook echte knuffeltjes. Dan kijkt ze je heel lief aan en dan duwt ze heel lief haar hoofdje tegen mijn borst/nek.

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hier al heel lang een kusjesman:) het liefst geeft hij iedereen ee kusje ook wildvreemde haha maar als ze dan niet reageren gaat hij maar zwaaien :)

Hij doet ook altijd om me blote buik of arm blazen en dan komt er natuurlijk een poepjes geluid en dan ligt hij helemaal in een deuk haha

14. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ahhhh... ik kan helemaal gelukkig en warm worden van zo'n kusje! :p

Hier snapt ie alleen 't woord 'kusje' nog niet (of wil 't niet snappen natuurlijk) maar als we zeggen 'tùtsje' (Fries voor kusje ;)) dan gaat dat bekkie open en worden we overladen met kusjes.

En de fijnste zijn inderdaad de spontane waarom je niet hoeft te vragen, die krijg ik 's avonds voor het slapen gaan en 's ochtends als ie even bij mij ligt.

15. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hahaha herkenbaar! laatst kreeg ik zelfs een zuigzoen van hem op mijn wang!

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook een kusjesmonster! Ze maakt er ook het 'smak' geluidje bij, maar ze was bij ons wel wat ouder toen ze ging kussen als jullie ukjes hoor! Nu krijgt alles kusjes, de beren, de poes ( ieks, poes heeft hekel aan kindjes! ) en heeeeeeel soms nog papa of mama.

17. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa, lief is dat he? Hier ook zo'n klein meisje die het heerlijk vindt om kusjes te geven. Gisteren had ze me flink te pakken en beet ze in mijn lip. Maar het was lief bedoeld. Alleen wat minder als ze dat doet terwijl ze snotterverkouden is ;) ;)

18. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Stom is dat eigenlijk hè; ik zie dat mondje hier al in de meest vreemde bochten gewrongen worden, maar net dat ene lieve kusje, dat gaat niet op een normale manier:$:D.

Gaat op deze kwijlerige manier al maanden zo hier; tis zelfs al zo erg dat als ik "Kussie Kussie" zeg, hij zijn mond opendoet:)

Deel Deze Pagina