dochtertje 9,5 maand ineens moeite met inslapen ..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xMelissssssa, 28 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    De titel zegt het al .. onze dochter heeft sinds 4 dagen moeite met inslapen ..
    als we der op bed leggen en we gaan weg is het hek van de dam en begint ze te gillen als een gek! Normaal was het wegleggen en vertrokken was het damentje!

Ze is ook de afgelopen dagen knorrig .. snel chagerijnig, komt ook mede omdat haar ontwikkelong iets achter loopt .. ze kruipt nog niet en kan ook nog niet zelfstandig zitten en ook er nog bij dat ze hypermobiel is .. (is bij fysio in behandeling maar toch maakt het me onzeker). Ze wil wel graag kruipen maar het lukt niet en dat maakt der ook gefrustreerd.

Is dit herkenbaar voor iemand? Heeft er iemand tips? Het huilen is zo sneu voor ons dotje maar je moet iets .. eten krijgt ze in overvloed naar der behoefte!

Ik hoor het graag meiden!

2. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Misschien een zogenoemde 'sprong'? Of misschien heeft ze last van verlatingsangst. Een tijdje geleden wou mijn dochter opeens ook niet meer gaan slapen. Krijsen als we weg gingen. Alleen als mijn man naast haar bedje bleef zitten ging ze slapen. Hier heeft het een paar dagen geduurd en toen was het weer over.

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Sprong een hele lange :)
    Zitten er hier ook middenin!
    Huilen, piepen, boos worden als er gestopt word met spelen of aandacht.
    Gekke tijden ineens van slapen, ritme weg ect ect
    Overgens doet onze dochter kruipt of staan ook nog niet.

4. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16

Okee dan! Ze is der ritme inderdaad helemaal vergeten .. alles wta ze leuk vind (in bad bv) zelfa daar wordt ze chago van .. hoelang duurt dit sprongetje dan? En wat voor soort sprong is dit? Mentaal denk ik maar kheb er niet zo erg veel kennis van .. 😳

Bij de fysio zeggen ze dat ze erg achterloopt in ontwikkeling en dat baard me wel.zorgem op een of andere manier ..

5. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Sprong! super herkenbaar, hier kruipt ze ook nog niet hoor! En ze maakt nog niet eens aanstalten dus geen zorgen!

Leen anders het oei ik groei boek bij de bieb (of schaf de app aan daar staat het beknopt in) en verdiep je eens. Sommige mensen vinden het onzin (ik eerst ook maar het klopt toch altijd hoe stom is dat).

Enne onthou, het is een fase, het is een fase, het is een fase ;)

6. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Ik ben al volop aan het zoeken geweest, schaf liever de app niet aan (niet zo'n voorstander van via telefoon ..) en een bieb zit 45 min bij ons vandaan haha, kortom lekker handig dus! Is er nog een andere site of app waar je info over sprongen etc kan inwinnen?

Deel Deze Pagina