Mijn dochter is net 2 en de kleine man is 3mnd nu. Ze doet het verder echt super, niet jaloers, niet vervelend en helpt met alles (flesje geven, badderen etc) maar het naar bed brengen blijft ze lastig vinden. Rotzooi vind ik niet zo erg, maar ze haalt poep uit haar luier, gooit speelgoed, valt de honden lastig of staat gillend aan het traphekje te rammelen (kan de deur al open krijgen). Ik kan best een paar x naar boven voor de speen maar dan is ze het zat zeg maar haha. Dan neem ik mijn zoontje dus maar weer mee naar beneden, maar die krijgt daar nu wel 'last' van helaas. Nou ja zal wel loslopen.
Ja, vaak geef ik haar dan wat fruit of drinken of zet bumba op, maar helaas heeft mijn zoontje wat meer moeite met inslapen en dan duurt het haar al snel te lang haha, weet niet van wie ze dat ongeduld heeft
bedankt voor alle reactie's ik las net over op de buik slapen en over bij ons in bed laten slapen maar dat durf ik niet ivm wiegendood, Maar.... het gaat de goede kant op . Hij heeft 3 nachten achterelkaar doorgeslapen.Heerlijk. Ook heeft hij afgelopen dagen minimaal 1 slaapje overdag in zijn bedje geslapen. en savonds 1 slaapje in de box. Hij ligt nu ook lekker in zijn bedje. Ook leg ik hem nu s'ochtends na zijn fles (en het knuffelen) in zijn wipstoeltje boven zodat ik ff kan douchen optutten bedden opmaken wasje draaien ed. dit houd hij dan anderhalf uur vol. daarna gaat hij lekker in bad aankleden even in de box en voor ik het weet is het tijd voor de volgende fles. nu hopen dat het steeds beter gaat, nog meer in zijn bedje, en steeds langere slaapjes. Maarrrrr..... het begin is er. het lijkt trouwens wel alsof het zo gaat van hoe rustiger hij overdag is hoe harder hij s'avonds even huilt. alsof hij het wil inhalen, Maar ja dat zal er ook wel bij horen
Fijn dat het beter gaat! Ik heb niet alle reacties gelezen. Maar ik herken je verhaal precies, ik ging ook vaak maar op pad omdat hij dan iig stil was en soms heel soms in slaapt viel (voor even). Maar het is echt waarschijnlijk zo dat je je kleine hiermee overprikkeld en daarmee raakt hij weer oververmoeid! Ik deed hetzelfde! Dus eerst de puckababy geprobeerd en later inbakeren en de 3 R-en en op tijd naar bed. Dat hielp hier erg goed! Eerst huilde hij ook altijd voor het slapen gaan, max 10 min. maar dat ging ook snel over! Belangrijkste hier was en is op tijd naar bed, dus bij de 1e vermoeidheidsignalen. Als ik die niet zag keek ik naar de tijd, zo klein kunnen ze maar een 3 kwartier wakker blijven. En fijn dat ie nu wat slaap te pakken heeft, dit helpt hem weer de rest vd dag met slapen. En luxe dat hij nu al doorslaapt, daar heb ik maanden op moeten wachten, en hij sliep echt niet meteen verder na de late avond en nachtvoeding op het begin (wel na het inbakeren en nadat ik overging op fv).
Dat is wel vervelend ja... Kun je haar niet mee naar boven nemen en een mand met speelgoed op bijvoorbeeld de overloop zetten? Of op haar eigen kamertje? Dan kan zij zich daarmee vermaken terwijl jij met je zoontje bezig bent.