Blauw plekje lijkt het inderdaad, dat kan allerlei vormen hebben. Als het dat is, trekt het vast met een paar daagjes wel helemaal weg. Kan wel dat het in de tussentijd nog van kleur verandert, bv bruin wordt of gelig.
De vk heeft er naar gekeken maar weet niet wat t is..ik dacht.misschien dat iemand het zelfde had en me daardoor kon vertellen wat het is.
Mijn dochter had dit ook en is uitgegroeid tot een aardbeienvlekje, maar dat was na 10 dagen al wat groter
Een ophoping van bloedvaatjes.... als je googlet zie je ze vaak in het gezicht van kindjes en dat is niet fijn, maar op de arm van mijn dochter werd het dus een vlek die op een aarbei lijkt..nu is hij bijna niet meer te zien.
Ik denk aan een hemangioom. Kan je simpel via ha verwijzing vragen naar kinderarts. Bij mijn dochter begon het ook met een klein blauw vlekje. Edit: (Hemangioom is andere benaming voor aardbeienvlek)
Mijn dochters hebben ook beide een aardbei vlek gehad. De oudste op haar rug , zie je nu 5 jaar later alleen als je goed kijkt, de jongste een behoorlijke op haar hoofd al werd dat in de kraamweek al snel veel groter dus ik denk dat het bij jullie toch wat anders is ?
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/58675-geboortevlekken-baby-huidvlekken-of-gekleurde-vlekken-huid.html Mongolenplekje?
Nee ben er mee bij consultatie bureau en huisarts geweest maar hun wisten het ook niet... is ook niet gegroeit of iets