Mn oudste wil zo graag samen met mn jongste in het grote bad. De jongste kan al goed zelfstandig zitten, maar ik twijfel toch of ze met net 7 mnd niet een beetje jong is voor de badring in het grote bad. Aan de andere kant denk ik wel dat ze reuze lol zouden hebben. De oudste kon pas laat zelf zitten en hebben we pas met bijna een jaar in de badring gezet. Zou het te vroeg zijn om het nu met de jongste te proberen? Ze is nu 73cm en weegt 8,8 kilo.
Ons ventje is bijna 8 maand en heeft ook al een paar keer (niet iedere keer) in de badring gezeten. Ik zou het gewoon proberen en kijken hoe ze het doet! Die van mij begon na 10 minuutjes wat te schommelen en te hangen dus wist ik dat het mooi geweest was. Hij gaat overigens ook alleen in de badring als hij met zn grote broer in bad gaat, en dat is niet zo vaak. Bij papa of mama gaat ie gewoon op schoot.
Dit vroeg ik mij dus ook af. Mijn zoon zit ook nog niet zelfstandig, maar de badring vind hij wel erg leuk alleen: zijn piemeltje zit zo in de knel omdat ie wat onderuit zakt. Lijkt mij niet echt prettig voelen dus ik wacht nog maar ff haha
Gewoon proberen, hier was het ideaal tot ie stevig genoeg kon zitten om los in bad te zitten. Denk dat ik m ook vanaf een maand of 6-7 heb gebruikt (kon los zitten met 5 maanden ofzo). Zo leuk als ze samen lekker badderen!
Nou, dan ga ik het dit weekend gewoon lekker proberen. De oudste kijkt er al máánden naar uit, dus die zal wel helemaal door het dolle gaan dat het eindelijk mag.
Mijn zoontje was zo onrustig in zijn eigen kleine badje, dat wij het ook met die ring geprobeerd hebben. Hij was wel iets ouder dan 7 maanden, maar als ze er eventjes in zitten lijkt het me geen probleem. Mijn zoontje vond het in ieder geval geweldig in het grote bad bij zijn grote broer te zitten.
Is dat zo'n badzitje waar ze rechtop in zitten?? Met speeltjes eraan? Niet die ligdingen maar echt rechtop.... dan heeft mn zoontje er al paar keer ingezeten bij zijn oma
Hier zit hij er vanaf 5 maanden in, meer uit nood, omdat in het badje geen optie meer was en samen douchen was hij super bewegelijk. Hij ging dan nog geen 5 minuten hoor, maar gebruikte hem zodat ik even m'n handen vrij had om hem te wassen. Vanaf 6/7 maanden zat hij er echt goed in en ik vind het een ideaal ding. Hier gaat hij nog steeds niet zelfstandig zitten, dus als ik daarop moet wachten Hij gaat overigens al wel zelf staan hoor