hallo dames. ik wil alvast voedings bh/s gaan kopen omdat ik dat straks nar de bevalling niet makkelijk kan omdat ik alleen ben en het niet iemand lastig wil vallen. hoe hebben jullie dat gedaan met de juiste maat en vinden jullie voedings bh's ook praktisch? ik hoorde ook wat over hempies maar dat lijk me niet makkelijk omdat je die helemaal omhoog moet schuiven ik heb nu 75b soms c
Ze zeggen geloof ik vanaf week 37 pas en bh te gaan kopen. Maar bij mij bleef de stuwing wel binnen dezelfde cupmaat. Hemdjes zijn juist heel handig bij BH geven omdat je dan een hemdje onder je shirt aan doet. Je doet je shirt omhoog en je hemdje omlaag. Zo is je buik en rug bedekt en kan je prettig voeden zonder in een blote buik te zitten!
Ohja, of voedingsbh's praktisch zijn... Anders moet je dus of zonder BH zitten, of je bh's gaan naar de knoppen door je borst er steeds uit te floepen. Bovendien kan je dan makkelijk kliertjes afknellen en borstontstekingen krijgen. Ik draag trouwens heel mn zwschap al voedingsbh's want heb geen meegroei bh's gekocht en had toch al snel grotere borsten.
Tip; voedingsbh van Mammae! Die klapt opzij en dan heb je als t ware 2 stukjes stof waar je tepel tussendoor komt. Ik heb n gevormde met beugels en ben erg blij met m'n decolleté! Duur maar t geld zeker waard. S nachts heb ik n beugelloze bh van Anita (?) aan. ik heb dezelfde maten aangehouden; alleen de omvang een maat groter genomen.
BV-bh's zijn heel praktisch, gewoon even goed laten adviseren bij bijvoorbeeld Livera. Ik heb dee keer ook bij prantal speciale BV-hemdjes gekocht met clipjes en heb van Hema/H&M BV shirts.
ik heb op dit moment weinig financiele middelen en wilde eigenlijk mezelf laten informeren bij bv hunkemoller en ze kopen bij de h&m. hoeveel groter als je maat op dat moment hebben jullie gekocht? je moet er denk ik wel van uit gaan dat je wat groeit maar mocht je dat niet doen dan zit je met een veel te grote bh
Omdat ik niet precies weet welke maat ik straks nodig heb en toch wat in huis wilde hebben, heb ik vorige week 2 voedingsbeha's bij de hema gekocht. Daar zijn ze normaal al niet duur en nu met 30% korting. Heb gekozen voor de maat die ik nu draag.
ik vind bv bh's wel heel fijn zitten, maar die klipjes los maken doe ik nooit en idd hempje onder je shirt is super easy ik had een e cup in zwangerschap, tijdens stuwing zat ie echtvol....maar nu terug naar mn dcup Maar tijdens ecup kon ik wel een dcup bh aan, en dan was het zo'n stretch bh helemaal zacht zegmaar zonder harde naden oid, dus daar kan je echt nog in groeien. Nu draag ik een "voorgevormde" voedings bv ook dcup gewoon...zit lekker stevig.. Thuis draag ik nooit een bh trouwens
als je je wilt laten adviseren helpt het denk ik niet om in de ene winkel te passen en in andere te kopen. Elk merk/BH valt anders qua vorm en maat. En bij adviseren gaan ze toch voelen/kijken hoe het valt. Dus denk dat je dan niet echt een juist beeld krijgt.
Ik zal er ook niet teveel kopen. Ik groeide na de bevalling nog twee cupmaten en mijn aangeschafte voedingsbeha's gekocht met 35 weken pastten echt niet meer. Koop er desnoods één en stuur iemand na de geboorte erop uit om meer te kopen. Ik lees dat je weinig financiele middelen hebt. Ik zag ze afgelopen week ook bij de Wibra hangen voor 8 euro. Misschien is dat iets om aan te schaffen en als je je definitieve cup weet een betere/ duurdere na de bevalling pas kopen?
mijn borsten groeiden ook giga hard na de bevalling. ik paste nog wel de bh's die ik vlak voor de bevalling paste. Heb echte voedingsbh's gehad, wat ideaal was met borstvoeding. Zou zowieso voor bh's gaan omdat je dan zoogcompressen erin kan doen. ik had dat elk geval heel hard nodig! Overigens heb ik maar een paar dagen borstvoeding kunnen geven helaas dus was heel erg blij dat ik niet hele dure bh's had aangeschaft en niet teveel had.
Hi Ladies! Hier iemand met een grote cupmaat, 80H/I. Ik vind voedingsbh's super handig, de voedingstopjes gebruikte ik 's nachts, dan zijn die superhandig! Slapen met een BH vind ik vreselijk! Topjes kon ik 's nacht gebruiken omdat ik sliep met Lilypadz. (Ook daarvan heb ik een grote maat maar die heb ik in de USA moeten bestellen.) Ik heb meegroei- voedingsbh's met beugel van het merk Anita. Ze zijn niet goedkoop, maar wel super! Ik dacht liever een paar hele goede & fijne dan een -x- aantal meer maar waar je minder plezier aan hebt of minder lang mee doet. Heel veel keuze heb je helaas niet met zo'n maat, dus Hema, H&M, Livera etc zal 'm voor mij nooit worden. Rond week 20 van mijn 1e zwangerschap heb ik ze gekocht, en na de bevalling pasten ze dankzij de rekbare, maar stevige stof (ondank flinke stuwing) nog steeds! Mijn lactatiekundige heeft ze goedgekeurd omdat de beugels je borsten niet afklemmen, maar ze geven wel heerlijk veel steun! Ik vind ze zo fijn dat ik ze na de zwangerschap & borstvoedingsperiode gewoon door ben blijven dragen! Ik heb die van mij intussen al 2 jaar, en was ze in een waszakje in de wasmachine. Ze zien er nog uit als nieuw! Ik heb ook voedingsbh's van Hot Milk geprobeerd, maar dat was hier helaas geen succes.