Baby-sleep uit de handel??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kiz, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Sibel slaapt op haar zij, en vanuit het ziekenhuis werd geadviseerd haar ook thuis op haar zij te leggen, omdat kleine kindjes soms niet hun hoofdje opzij kunen draaien als ze bv spugen.
    Nu wilde ik graag de babysleep aanschaffen, omdat ons dametje nogal beweeglijk is, en zich soms onder het lakentje werkt.
    Mijn moeder ging gisteren toch naar de stad, dus ze zou wel even bij Prenatal kijken.
    Daar aangekomen vertelde de verkoopster dat de baby-sleep uit de handel is genomen, maar ze kon er niet bijvertellen waarom...

Ik heb nu op internet zitten kijken, maar kan hem nog gewoon overal bestellen (wat ik dus ook gedaan heb). Iemand er iets mer over gehoord?

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja dat klopt prenatal heeft ze uit de handel gehaald omdat mensen ze te lang gebruikte dus als het kindje al kan rollen mag je het niet meer gebruiken omdat ze dan met hun rug op dat ding gaan liggen en is niet goed voor hun rug dat is wat de vrouw van de prenatal zei tegen mij maar mensen luisterde niet naar hun en lezen de gebruiksaanwijzing(tenminste denk dat het daar ook in staat) niet dus daarom verkopen hun ze niet meer.

3. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik heb hem ook gewoon gebruikt, tot 6 mnd, zonder problemen. Je kunt hem geloof ik nog gewoon in babyspeciaalzaken kopen (behalve Prenatal dan ;) )

4. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Bedankt voor het antwoord dames!
    Ben ik weer volledig op de hoogte! ;)

Deel Deze Pagina