Baby slofjes: mockies voor jongens, hot or not?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marriedgirl, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Mijn zoontje is bijna 11 maanden en in de kruip-staan-stap fase! Erg leuk, maar nu zijn sokjes of gladde te grote schoenen verleden tijd en heb ik dus baby slofjes van leer aangeschaft. Dit bevalt goed, en toen ik me er wat verder in verdiepte stuitte ik op de hippe mockies!

Ze zijn hot en ik ben er ook zeker verliefd op geworden, wat vinden jullie hiervan voor een jongetje? Hot or not? Ik hou er wel van, en ben benieuwd naar de meningen van andere mama's hier!

Bijgevoegde bestanden:

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik vind ze superleuk, zou ze zo kopen voor mijn mannetje. Maar ik vind ze vrij prijzig. Hier draagt hij ook nog slofjes van Bambino (Kruidvat) en Inch Blue (ook wat prijziger, maar niet zó duur). Maar ze slijten snel vanwege kruipen/lopen.

3. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Heel leuk! Ook voor een jongentje.

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb nu Baby Dutch, zijn ook wat goedkoper en dat is helaas wel merkbaar, heb veel goeds gehoord over de Mockies. Ik voel ook duidelijk dat er een klein voetbedje in zit, en ze lijken wat steviger. Ze zijn inderdaad prijzig, maar heb ze wat groter gekocht zodat ie er voorlopig heerlijk binnen op kan stappen. Merk wel de meerwaarde van goede slofjes tegenover sokjes of blote voeten, ging me nu vooral even om de look! Veel mensen vinden het voor de meisjes....:D Niet dat ik me daar iets van aan trek, maar ben erg benieuwd naar wat de meningen zijn!

5. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    voor mij een not..

6. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik heb ook moccs voor jongens met een cameo printje. Erg leuk!
    Zwart, bruin, grijs of wit leer vind ik ook erg leuk voor een jongen, of suède, dus hot!

7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik vind ze wel leuk voor een jongetje maar ligt er wel een beetje aan wat ie verder aan heeft. Mij bevallen de slofjes van Bobux trouwens erg goed.

8. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik vind ze een beetje tuttig voor een jongen, maar ach het zou ook saai zijn als iedereen hetzelfde mooi vindt.

9. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik vond ze ook leuk en wilde ze graag hebben totdat ik de Nep versie van een vriendin bij hem had aangedaan jeetje het zag er bij mijn zoontje niet uit dus was blij dat ik ze niet heb gehaald.

10. Raatje

Raatje Lid

23 apr 2013
    89
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad. Zag op internet hele mooie foto's van baby jongetjes met deze slofjes en stoere kleertjes erboven, erg leuk! Dus ja het kan zeker! Vind ze dan juist erg stoer!

11. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja kunnen zeker. Vergelijkbaar met uggs. Mijn man vindt het ook niks voor jongetjes.. maar ligt er ook echt aan wat je erbij combineerd.

12. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind ze erg schattig! Maar wel duur zeg voor een klein stukje leer.

Mijn dochter heeft helemaal geen slofjes, die kruipt, staat en stapt op sokjes. Zit al een tijdje te twijfelen of ik slofjes moet kopen, maar eigenlijk gaat het zo ook wel goed.

Wat hebben jullie voor buiten? Ook van die slofjes? Dochter loopt nog niet los dus schoenen zijn nog niet nodig maar iets om de voeten in de tuin zou misschien wel handig zijn.

13. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Kan prima voor jongetjes hoor!

Mijn meisje loopt nog niet los,wel langs tafel en banken.Ze heeft nog altijd alleen sokjes aan(met anti slip nopjes) en bij goed weer zo veel mogelijk op blote voeten.
    Als ze los gaat lopen krijgt ze leren klompslofjes (van schoenmaker) of leuke leren open slofjes van bijv Aapies of Bobux met bandje v klitteband over wreef.
    Ik zou zelf pas overgaan op schoentjes met echt zo'n flexibele zool als ze minstens een maand goed los lopen

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Zo schattig! Ik wil ze nu ook bestellen (wel voor mijn dochter... ;) ) hoe vallen ze?

15. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Wauw, gaaf! Kende ze helemaal nog niet, maar ik zeg doen!

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik vind ze erg schattig maar persoonlijk alleen voor meisjes.

17. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Gaaaaff!! Ik ben ook verliefd op die moccasins. Mijn zoontje is bijna 6 maanden dus zijn ze alleen voor de leuk. Ik heb neppe besteld bij aliexpress. Ik zeg: doen!

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Sorry maar voor mij is het not.denk meteen aan een meisje.

Deel Deze Pagina