Baby slofjes voor de herft/winter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jomy, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    heb van de week weer mooie besteld bij www.roosjes.eu Had ze ook voor mijn oudste dochter, helemaal super (en leuk)

2. Humava

Humava Niet meer actief

Ik weet niet of dit bericht aan mij gericht was?? Maar idd het zijn echt slofjes heb nog even goed gekeken. Ik dacht in de 1e instantie dat ze wel zo'n rubberen of leren zooltje hadden maar dat is niet zo. Dus idd op zoek naar andere Tara staat ook al dus zal vast niet zo lang meer duren totdat ze losse stapjes gaat zetten. :)

En gefeliciteerd met je dochter :D

3. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    TS jouw kindje is in de winter zo oud als mijn dochter nu, heb echt nog geen schoentjes of slofjes in huis, ze heeft nu gewoon nog sokken aan. Of moet je met 9 maanden echt al wel schoenen in huis hebben? ik zie zelf het nut niet zo, pas als ze gaat staan krijgt ze van die slofsokken van mij.

4. Janna

Janna Fanatiek lid

De aapies zijn inderdaad heel fijn, maar wij vinden de leren slofjes van bambino (kruidvat) eerlijk gezegd nog prettiger. Wij vinden die nog makkelijker aan te doen. Het is echt een heel ander model, waarvan het leer wat hoger over de enkel valt. Daardoor kunnen er aan de zijkant geen "kieren" ontstaan, dus lekker warm. Onze dochter heeft ze in elke maat gehad!

5. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik bedoel ook geen schoenen maar slofjes. In de winter op je sokken naar buiten doe je zelf ook niet toch? :D Beetje koud lijkt me :p

6. Jomy

Jomy Niet meer actief

Thnx, ik zal eens ff kijken. Tot nu toe vind ik alles van Bambino fijn dus wie weet de slofjes ook wel!

Deel Deze Pagina