baby slofjes...welke?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebbben roosjes en ook sokpantoffels...ook lekker makkelijk...te koop op de markt in verschillende kleuren......

2. liedjesmama

5 sep 2007
    16
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb net 2 paar aapies besteld en die bevallen prima! moest ze eerst terugsturen omdat ze te groot waren, maar dat lag niet aan de slofjes maar aan de vreselijk kleine voeten van mijn dochter... (is nu ruim 13 maanden en heeft nu nog een cm over van de medium maat, maar heb zelf ook kleine voeten dus ach...) ik kreeg net een mail voor 5% korting, moet je als actiecode kerstmis invullen. De aapies kosten zo tussen de 14 en 18 euro per paar.

3. Niet meer actief

Ik was altijd erg tevreden van Bobux, dat is hier het bekendste van dat soort leren slofjes. Zijn ze in Nederland niet gekend dan?

oja wat je zeker NIET moet proberen: starchild en die slofjes van hema. Daar krijg je de voetjes echt heel moeilijk in. Verder heb ik een site waar ze altijd bobux met korting hadden, is wel met creditcard te betalen en dan sturen ze die vanuit engeland op. Wij hadden ze telkens op enkele dagen. www.ollipops.com

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb slofjes besteld bij babyshoos ( http://babyshoos.winkelstop.nl/?p=productsList ) . Wilde eerst Roosjes bestellen, maar heb me op het laatste moment bedacht ivm de belachelijk lange levertijd...

De bovenstaande slofjes zitten lekker ruim om het voetje, zijn naar mijn idee ook zeker geschikt voor kinderen met een hoge wreef. Ik heb degene besteld met elastiek om de enkel, en die zitten perfect, gaan nooit uit, maar knellen ook zeker niet af. Nu heeft mijn dochter middelmatig dikke enkels, maar er is nog ruimte genoeg over voor een dikkere enkel..

Ze zijn betaalbaar en je hebt ze met 2 dagen in huis...

Deel Deze Pagina