Oke de titel zegt het dus al... Ik heb een luieremmer van Diaperchamp en dat ding stinkt als de hel!!! Nu zou je zeggen, dan sop je hem toch even?! Maar dat heb ik dus gedaan en dat helpt niet... Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald, flink gesopt, in een badje gelegd om te weken, niks van dit heeft geholpen! Ik was gister zo wanhopig dat ik er zelfs deodorant in heb gespoten haha. Ik heb dat onding nu maar buiten naar de tuin verbannen! Echt bah bah bah! Als ik er een luier in weggooi, komt die stinklucht nog meer naar boven! (Wat nou reukloos???) En het is ook echt niet dat er luiers van een paar weken oud in zitten ofzo, ik verschoon hem al ongeveer elke 3 dagen... Help!!! Iemand die een andere tip voor mij heeft tegen die lucht? Ik vind het zonde van mijn geld om hem weg te doen, want hij is toch niet bepaald goedkoop voor een strontemmer
ja ik vond m bij een vreindin van mij ook altijd stinken...daarom nooit gekocht! Helaas geen tip voor je
Op marktplaats verkopen als ie uitgelucht is en de luchtdichte luieremmer van de Hema kopen! Geen vieze luchtjes meer te bekennen
Ik heb precies hetzelfde probleem!! Alles al geprobeerd maar niets helpt. In het begin stonk hij niet. Pas na een paar maandjes. Moet nu elke dag verschonen en dan nog ruik je hem. Denk ooit dat onze zoon zijn luier vol heeft zitten maar dan komt de lucht van dat stinkding. Mijn man kan al helemaal niet tegen luchtjes dus die hoor ik iedere keer mopperend de kamer binnenlopen " wanneer heb je dat ding voor het laatst geleegd" " hmm zojuist en er zit geen luier in op dit moment". Denk dat dat wel weer geeft hoe erg dat ding stinkt Hebben dat dure ding juist tegen de stank gekocht. Wilde niet iedere dag met luierzakken lopen te rommelen. Kan netzogoed een gewone luier emmer neerzetten die stinkt minder en moet ik even vaak verschonen. Te koop stinkende daiperchamp! Iemand de tip?
Hier ook echt t zelfde. Uitsoppen met bleek en laatst ook deo er in gespoten. Er komt echt een grafgeur uit die bak mijn hemel.
Tegen die geur zijn geen geurzakjes opgewassen. Neemt bovendien het probleem ook niet weg. Het ding lekt geurtjes aan alle kanten ookal zit de zak er op de juiste manier in is het een zak die niet van boterhammenzakjes kwaliteit is.
Hier valt het wel mee. Om de dag een nieuwe zak erin en alle luiers in luierzakjes. Af een toe een dagjemet bleek erin laten staan wil ook wel eens helpen.
Gewone luieremmer met gft zakjes erin, luiers kunnen namelijk in de groene bak! Nooit stinkproblemen gehad...
Had dit ding niet gekocht met het oog erop om iedere luier in een zakje te moeten doen alvorens weg te gooien. Heb hem bovendien al regelmatig in de bleek gezet. Dagen laten luchten buiten, uit de zon. As weekend gaat ons mannetje uit logeren. Ga hem dan weer in de bleek zetten en laten luchten. Vanaf dan maar iedere luier in een zakje en dan erin....
Verschilt per gemeente of het bij 't gft mag. Ik las ooit de tip om een stinkende kattenbak met wc-eend schoon te maken, misschien werkt dat bij de diaperchamp ook? Ben wel dolblij met onze basic luieremmer en wasbare luiers *bloos* Echt nooit last gehad van stank.
Oh ben blij dat ik dus niet de enige ben! Ging al denken dat het aan mij lag ofzo Hier is het als je mijn dochter haar kamer in komt, alsof er ergens een berg stront verstopt ligt, zo ruikt het! (Ja die berg ligt natuurlijk in die gore diaperchamp i know) Reukvrij my ass! Iedere luier in een luierzakje? Ja daar heb ik dat ding niet voor gekocht inderdaad! Ik ga hem dan maar een paar dagen buiten zetten, kijken of dat helpt. Kan dat ding iig niemand aanraden
Hier zelfde probleem, idd nu maar iedere luier in een zakje en de stank is stukken minder.. maar stom is het wel!
Ik doe alleen plasluiers erin. Poepluiers gaan in een Action-geurzakje direct in de kliko. Geen last meer van geurtjes. Met pedaalemmerzakken van Aldi in de diaperchamp.