baby 11 maanden wil geen melk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnestraaltje1981, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Mn meisje van 11 maanden wil al meer dan een week geen melk meer drinken (warm nog koud). Haar geprobeerd om andere produkten met calcium aan te bieden (kwark, joghurt) maar dit wil ze ook niet. Ze drink momenteel dus alleen water. Is het erg dat ze totaal geen melk wil? Wat zijn producten die ik ter vervangen nog kan aanbieden?

2. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Griekse yoghurt al geprobeerd? Misschien wat diksap in de kwark/yoghurt doen? Ze is bijna een jaar, dus als ik jou was zou ik me er niet zo druk om maken. Ze mogen na een jaar toch nog maar maximaal 300ml zuivelproducten aangezien melk niet zo goed is als men vroeger dacht. Lekker water en thee geven :)

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Dan zou ik er gewoon mee stoppen hoor.
    Groente zoals broccoli, andijvie en radijsjes bevatten ook boordevol calcium. Vis ook trouwens!

4. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Ze wil ook geen kwark oid.
    Maakt het dan totaal niet uit dat ze helemaal geen melkproducten wil eten...? Dacht altijd dat je wel een beetje melkproducten binnen moest krijgen.....

5. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    calcium uit melk(producten) wordt eigenlijk amper opgenomen door ons mensenlijf.
    bijv. zeewier is een hele gezonde calciumbron... kijken of je dat ergens door kan mengen.
    hier drinkt hij dat uit de rijstemelk....

Deel Deze Pagina