onze thijs is nu 6,2 kg en is zn wieg uitgegroeid, prima zetten we het ledikant wel neer, daar ligt ie nu in. maar hoe moet dat met de wagenbak, ik bedoel, hij is nog veel te klein voor de wandelwageninzet. sophie ging daar pas met 8 maanden in, hij is 2,5 maand..
is hij de wandelwagenbak al uitgegroeid dan? Wij deden Emma in de maxicosi die erbij zat (3 in 1 wagen wandelwagenbak, maxicosi en buggyzit). we hadden haar nooit lang mee dus dat kon prima.
Hier ging Lucas met 4,5 maand in de wandelwagen-inzet, omdat hij echt aan alle kanten klem lag. T was toen wel hartje winter (dus dubbele deken en winterjasje aan...) Onze wandelwagen kon echter wel helemaal plat, dus was het niet zo'n probleem. Ik zou het zo lang mogelijk rekken en past het niet meer, dan past het niet meer! Zo simpel is 't! Liefs!
Hoe lang is hij dan wel niet? De wagenbak is toch wel een cm of 70/75, zolang zal hij toch nog niet zijn met 2,5 maand?
ik had ook begrepen dat je bij sommige buggyinzetten al op jonge leeftidj je kindje erin kon doen op de een of andere manier.
wat voor'n wagenbak heb jij dan? mijn kleintje groeit er nu ook bijna uit, mijn oudste ook rond 5 maanden. Wij hebben een quinny buzz leuke wagen maar wat is die wagenbak klein!!!!!!
2,5mnd dann is je kindje zeker wle mega lang? os manneke heb ik met 4 mnd overgebouwt. dit ook omdat ie wat wilde zien en omdat het zo in de winter met veel kleren aan krapjes werd. zelf zou ik er nu nog niet voor kiezen hoor xolang ie niet klem ligt
we hebben een quinny speedy, het is gewoon een enorme vent. iedereen die m een paar weken niet heeft gezien, roept dat ie enorm gegroeid is, en dat zien we zelf ook wel. hij ligt nu sinds vanavond in de ledikant, heeft ie heerlijk de ruimte. de wagenbak past nog wel, maar het wordt gewoon krap. je zou zelf ook niet opgepropt in iets willen liggen toch? heb net de boel even opgemeten, hij heeft nog zon 5 cm over. in principe is de bak wel 70/75cm, maar dan ligt ie helemaal "vast". even vergelijken, thijs heeft nu een shirtje aan (met 2,5 maand) dat sophie met 4 maanden aan had. zit hem nou al strak.
Ik zou hem nog niet in de wandelwagen zetten. Wij willen niet graag opgepropt liggen, maar baby's vinden dat juist fijn, lijkt een beetje op een baarmoeder. Dus zolang hij zelf nog tevreden is zou ik hem er lekker in leggen.
wij hebben ook een quinny speedi en de bak is echt veel te klein, en er zitten nog meer nadelen aan deze kinderwagen vindt ik. myrthe is ook al snel overgegaan met 4 maand. hoe lang is thijs dan welke kleding maat heeft hij nu.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een urban jungle superfijne wagen maar het past erg slecht met een grote baby. Nu is Simon ook een naar boven kruiper en ligt dus altijd na een half uurtje met zijn koppie tegen de bovenkant aan. Hij is nu 65 cm en heeft dus nog een ruime 5 cm speling.. niet echt veel. Wie weet er een wandelwagen waarvan de wageninzet wel plat kan? Kan namelijk niet bij de urban jungle.
Mijn dochter is toch echt een stuk groter, en die slaapt nogsteeds in de wagenbak (we gebruiken de kinderwagen bijna niet omdat ik haar altijd in de draagdoek heb). Hoe lang is je kindje dan? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een kindje van die leeftijd al tegen de 70 cm is, maar ik kan het mis hebben.
Wij hebben de Mura 3 (maxi cosi) en daar kan de wandelwagen dinges wel van plat. We gaan hem wel een keer proberen. Renske slaapt overdag trouwens in haar ledikant en het wiegje is ielekiele. Het gaat en ze ligt er nog heerlijk, voor dat iemand denk dat ik mijn kind er in 'prop'
Ik heb een kinderwagen bak. Met wagen die bak is best groot. Als je hem wilt hebben pb maar. Mijn dochter vervoer ik in de maxi combie. En niet meer in de kinderwagen bak. Ze wil graag kijken met met spugen is de maxi ook iets beter voor haar.
Ik heb vorige week de wagen omgebouwd. De bugaboo inzet kan helemaal plat, Sven ligt dan alleen met zn beentjes omhoog. Hij valt heerlijk in slaap, dus ik heb het idee dat hij wel heerlijk ligt. Ik heb trouwens ook een buggy die helemaal plat kan. Toen we op vakantie gingen hebben we die meegenomen omdat de bugaboo niet in de auto paste met alle vakantiespullen. En ik breng Sven er mee naar de kinderopvang, want de buggy mag ik daar laten staan en de bugaboo niet
Wij hebben ook de Mura 4. Die heeft een lekker grote wandelwagenbak en het zitgedeelte kan helemaal plat.