Mijn zoontje is 11 maanden en slaapt sinds een week ineens erg veel. Ook is hij snel moe. Voor ongeveer 3 weken terug heeft hij het kruipen en staan uitgevonden en beweegt daardoor dus meer. Misschien dat het daar door komt. Als hij wakker word ziet hij eruit of dat hij een feestje heeft gehad, met wallen onder zijn ogen. Maar heb het iedee dat hij overdag meer slaapt dan dat hij wakker is. Rond 7.30u wakker +/- 10.00 slapen tot ongeveer 12.30- 13.00 +/- 15.00 tot ongeveer 17.00-17.30 rond 19.30u slapen tot de volgende ochtend 7.30u Heb rond de middag 1 slaapje geprobeerd maar dat houd hij 's ochtends niet vol. Zijn er nog meer dames met kleine slaapkopjes??
Hee, toevallig! Hier sinds 2 dagen ook een echte slaapkop! Ze wordt s'ochtends pas rond 10 a 11 uur wakker en gaat 2 a 3 uur later weer erin! Misschien komt het inderdaad door het meer bewegen..
Ha! Dit slaap schema heeft mijn zoon ook gehad, pas toen hij 18 maanden was ging hij over op 1 slaapje.
Oww hier kan ik alleen maar van dromen!! Als de mijne al doorslaapt dan issie echt wel om 6 u wakker!! Ik zou zeggen Geniet ervan! On topic, kan goed komen door het bewegen hoor of misschien tandjes ofso?
Oh dit doet mijn mannetje al tijden zo, heeft echt tot bijna 11 maanden drie slaapjes gehad, nu twee keer 1,5 tot 2,5 uur. Slaapt wel pas sinds hij 11 maanden is echt goed door(12 uur aan een stuk) zonder tussendoor zijn speen te vragen. Hij is ook altijd heel actief als hij wakker is, ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. Lekker laten slapen hoor, vooral niet wakker maken en mee gaan rommelen. Niks mis mee! En het vermoeide uitzien is hier soms ook, denk ook dat dit met de temperaturen te maken heeft en soms slapen ze nou eenmaal minder lekker/diep dan de andere keer.