Snoesje babyproof en daarna?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    Wat is een goede opvolger nu onze zoon echt goed begint te lopen??

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Je bedoelt Shoesme? Volgens mij is het gewoon zo lang mogelijk een flexzool totdat ze echt gaan rennen en zo met een jaar of 2.

Ik weet niet hoe oud je kindje is maar wij hebben veel plezier van Ecco Mimic schoentjes...oa verkrijgbaar via Zalando.

Succes, Charlie

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    Ja shoesme.. O zo lang een flexzool?

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wij hebben een snelle loper dus allang uit de flexzool! shoes me heeft ook opvolgers van de flexzool!
    ik ga zelf eigenlijk altijd even naar een kinderwinkel om daar advies te vragen, hun weten waarschijnlijk ook te vertellen wat het beste bij het voetje van je kind past, dat is meestal niet merk gebonden maar kind gebonden (of je kleine moet hele makkelijke voetjes hebben, dat is wel fijn :D hier een moeilijke voet dus lang zoeken om een passende schoen te vinden en dan maar hopen dat mama hem ook nog een beetje mooi vind ;) )

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Zou ook naar en speciaalzaak gaan. Die van ons zei dus zo lang mogelijk een heel flexibele zool. Maar goed, een andere zaak zal wel wat anders zeggen. Op de site van shoesme staat ook alles van hun 'varianten' zeg maar en wat voor wanneer is.

Succes!

Deel Deze Pagina