Aankomende vakantie (juni) gaan we 2 weekjes kamperen in Frankrijk (Vendee, aan de kust). We hebben een compleet ingerichte tent gereserveerd. Ons zoontje van dan 9 maanden gaat gezellig met ons mee! Hebben jullie nog tips waar we rekening mee moeten houden? Alvast bedankt!
Neem voor de nacht warme dingen mee. Wij hebben in tegen de alphen aan gezetten en daar was het in de nachten zo vresselijk koud!! En een klamboo voor over je campingbedje natuurlijk ook zonnebrand creme. Maar kleine man lag toen bij ons in een dubbele slaapzak met lange mouwen en een dekentje erover heen.
Ik weet niet of je een douche oid in de tent hebt, maar een inklapbaar badje is ook erg handig (Flexibath bijvoorbeeld). Als het mogelijk is babyspullen reserveren, zoals kinderstoel, hoef je dat niet mee te nemen. Alvast veel plezier!
franse supermarkten hebben ook prima baby voeding! Potjes dan in ieder geval! Ik ben er poos terug geweest met mn tien maanden oude dochter en wilde eerst zelf voor haar gaan koken. Maar met 35 gr hield ik het gauw voor gezien, zeker toen ik zag dat ze echt uitstekende potjes hadden, ook wel met vergelijkbare smaken zoals hier in nederland. Onze dochter vond ze prima smaken! Pampers (het merk zelf) hebben ze daar ook gewoon. Scheelt wat meeslepen!
Klopt ik woon er vandaar. Wat ik wel gemerkt heb is dat het hier soms wat duurder is. En neem het CB boekje mee hoe je geschiedenis van je kind is. Mocht je onverwacht hier naar het ziekenhuis moeten willen ze graag de geschiedenis weten van je kindje. We nemen het boekje zelfs mee als we een dagje weg gaan!