Hai mensen, ik had z''n leuke droom vanmorgen....ik zag in mijn droom mijn kleintje....had m de hele tijd bij me en was zo ontzettend trots! Wel grappig dat mijn kleintje de hele tijd geen kleertjes aan had alleen maar een luier...zo kon ik helaas nog niet zien wat het geslacht was...wel grappig dat zelfs je dromen je in onzekerheid laten! Op het einde van mijn droom, vlak voor ik wakker werd gemaakt, vroeg ik me ineens af.....ik heb helemaal geen voeding in huis wat als mijn borstvoeding niet op gang komt dan heb ik helmaal geen eten voor mijn kleintje?!?!?!?!?!?! Is dit een reeël (of hoe je het ook schrijft) probleem of lost dat de kraamzorg tegen die tijd wel op? Of hebben jullie voor de zekerheid zo'n blik voeding in huis?! Ik weet het is nog ver weg maar ik vroeg het me ineens af...hahahahaha Groetjes Mowtom
Mij is inderdaad aangeraden dat je inderdaad zo'n pot/blik voeding het beste in huis kan hebben voor het geval dat.. Ik had laatst ook zo'n rare droom, dat ons kindje helemaal mooi en gaaf was, super gezond en wij er zo blij mee waren dat we weer zeiden, doe er maar een luier om want we hoeven nog niet te weten wat het geslacht is.... We zijn zo blij.... Stom dat soort dromen.
ik heb van de week ook gedroomt over een klein kindje, nou jullie het zeggen geslacht onbekend. ik was hem af en toe vergeten, telkens kwam ik er naar een tijdje achter dat ik een baby had en was dus de voeding en schone luier dus ook vergeten. raar hoor zoiets vergeet je toch niet, denk dat dit gewoon een beetje de angst is of je wel een goede moeder zult zijn, al denk je hier niet altijd over na. het is toch iets onbekend en onbewust ben je er dus al druk mee bezig. wat betreft de voeding. als de kleine geen borstvoeding wil door een of andere rede, en je moet als nog overstappen op flesvoeding kun je altijd van het ziekenhuis voeding mee krijgen voor 1 a 2 dagen. ligt eraan of het weekend is natuurlijk. zo kun je altijd nog voeding bijhalen. je weet natuurlijk ook niet hoe je kind reageerd op de voeding en dan zit je staks met een blik waar je niks mee kunt omdat je persee een ander merk moet
Nou ja we zien het wel...is nog zo ver weg. hahahaha Ik zal eerst de rest maar eens gaan aanschaffen he? Liefs mowtom
Mowtom met vlagen komt het feit dat ik zwanger ben ook voorbij in mijn dromen, maar allemaal nog erg warrig...ben er ook erg veel mee bezig natuurlijk. Mijn vriend vertelde vanmorgen dat hij ook al over de baby gedroomd had....het was een meisje....en ze huilde heel zielig omdat ze naar school (!) moest en ze niet wilde....ik vroeg gelijk....heeft ze donkere haren en donkere ogen net als jij?....tja...dat wist ie dan weer niet...wel dat we haar met zijn 2-en naar school toe brachten en dat ze het vreselijk vond....aaa....zielig he.