Hoi, Binnenkort hebben mijn partner en ik dus een fotoshoot. Ik wil natuurlijk mooie foto"s maar weet niet zo goed wat we moeten aantrekken? Ik wil natuurlijk ook een foto van mn blote buik. En heeft iemand misschien leuke poses/ideeën voor de shoot? Groetjes Sylvana.
Kort wikkelvestje, mooie tuniek/jurk waarbij je ook met kleding aan je buik mooi ziet . Overigens kan je wel een positiespijkerbroek aan doen, het bovenstuk kun je er doorgaans goed instoppen zodat je wel een gesloten spijkerbroek hebt. Wil je liever knoopjes open, neem er dan eentje mee van voor je zwangerschap. Eventueel accessoires waarmee je op de foto wil. Een sierraad, linten, knuffeltjes etc. Zorg ook voor nette handen/nagels, want je handen komen nog wel eens op de foto. Denk ook aan een strapless-bh. Foto's willen vaak in zwart-wit gemaakt worden; zwarte en witte kleding contrasteert dan het best.
kleding: zwart en wit ondergoed colbert ik had accessoires: roze en blauwe muisjes (waterval op je buik laten vallen) treintje met jongens en meisjes naam (foto mocht ook niemand zien voordat ze geboren was) slofjes badeendje knuffeltje bellenblaas
Dames bedankt voor jullie reacties.Zitten leuke en bruikbare dingen bij.Die gaan we zeker gebruiken. Bedankt Sylvana.
Vandaag was de shoot. En het was heel leuk. We hebben veel verschillende atributen gebruikt en mn man deed echt leuk mee. Heb er een goed gevoel over. Ik krijg 10 foto"s en de rest kan ik bij bestellen. Zal een mooi fotoboek gaan worden. Kan niet wachten om de foto"s te zien