Je hebt er op zich niet veel nodig, maar ik had er wel veel. Omdat ze soms zomaar verdwenen, maar vooral omdat ik ze in heel veel verschillende kleuren had, en wel leuk wilde combineren bij de kleertjes. Dus geen groene sokjes bij een paars pakje... Beetje jammer was alleen wel dat de allerkleinste sokjes die ik had, te klein waren voor de voeten van mijn pasgeboren baby - ze knelden de enkeltjes af en die sokjes kon ik dus gewoon weggooien. Die van Zeeman bijvoorbeeld, waren echt veel te klein.
Welke sokjes/slofjes T erg leuk vindt zijn die van de Hema. Hebben er één met rammelaartjes erin, vindt hijecht geweldig, met zijn beentjes schoppen en dan lekker rammelen. HEMA ratelsok, wij hebben de blauwe
Ik had een stuk of 10 paar gekocht, maar dat had ik beter niet kunnen doen, want ze verliest ze alsmaar of ze raken kwijt in de was. Ik doe haar eigenlijk altijd een maillotje aan onder haar broekjes. Voor de volgende, zeker als het een zomerkindje is, wil ik van die sock-ons kopen... Dan blijft het tenminste zitten .
Helemaal met je eens! Mijn schoonmoeder zei dat ik niet zoveel kleertjes moest kopen want ik zou heel veel krijgen...Wie zegt dat iedereen met kleertjes aan komt zetten?! Ik kan die kleine toch niet in zn blote bips laten liggen tot er iemand komt met een broekje?! Heb echt geen 80 paar setjes kleren, maar toch wel een flink aantal zodat we de 1e weken vooruit kunnen(je hebt sowieso extra nodig omdat het nou eenmaal snel vuil word, vooral shirtjes). En mochten er mensen komen met kleertjes, dan is dat mooi meegenomen. Maar ik vind het ook leuk om van bv kadobonnen ofzo nog wat leuks te kopen als de kleine er daadwerkelijk is. Over de sokjes; heb ook iets van 12 paar ofzo. Veel gekocht bij zeeman, 2 paar 0,99 cent. Ook paar dikke sokken bij de hema, want onze word eind aug. verwacht, je rolt dan zo de herfst/winter in. En zelf heb ik een gruwelijke hekel aan koude voeten, dus dat wil ik mijn kleine uk ook besparen!
10 paar ofzo, je raakt ze makkelijk kwijt, of ze spugen erop enz. Slofjes nooit gebruikt de eerste tijd (was ook zomer trouwens).
Die sokken van zeeman vond ik trouwens errrrugg irritant,. zakten de hele tijd af enzo. Ik geef de voorkeur aan de hema. En helemaal gelijk hoor, genoeg in huis hebben! Zo'n onzin dat je maar zo en zoveel pakjes moet hebben, want je krijgt nog genoeg of ze dragen het niet. Die eerste weken was ik soms wel 3 keer per dag kleertjes aan het verschonen als hij alles wee ronder had gespuugd.
Geen idee hoeveel...maar veel. Lang niet allemaal zelf gekocht, ook veel gekregen. Bij de oudste bleven de meeste sokjes wel aan, maar bij de jongste niet. Die droeg vrijwel alleen maar de sokjes van het Kruidvat (Bambino), de rest zakte allemaal af zonder sock-ons (soms had ze dus andere sokjes aan, met sock-ons er over).