Baby sound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MarionM, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Thx Mandy!

Ik heb het in ieder geval al gevonden en is nu bezig met downloaden ;)

Ga het straks gelijk met mijn mannetje proberen op te nemen! :)

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Tis idd fijn om de kleine zo te horen zeker omdat ik een laag en voorliggende placenta heb en wel eens een bloeding hierdoor, en de babysound stelt me dan gerust als ik het hartje weer eens heb gehoord :)

3. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Leuk man de hartslag van je kindje als ringtone!!! Nu maar hopen dat je veel gebeld wordt :) ;)

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej Sanne...

mooi he als je je zorgen maakt en je dan kan terug vallen op die angelsound?
    de mooiste uitvinding tot nu toe hihihihihi

hoi marion... ja het is idd de mensen kijken echt op als mn foontje gaat hihihihi

en minimuisje???? is het gelukt?

groetjes van mij...

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb er sinds gisteren ook een, een belly talk.
    Erg leuk om te luisteren, ook die bewegingen in het vruchtwater zijn grappig.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ja Mandy het is gelukt !!

Ik heb een filmpje ervan op mijn beebiesite gezet ;) (is wel maar een kort geluidsfragment op de site, maar wel ontzettend leuk! hihi!)

Nog bedankt voor de tip!

Gr. Miranda

7. Niet meer actief

ik lag gister op bed en toen ging ik weer luisteren... normaal hoor ik alleen mijn eigen hartslag zowel links als rechts onderin... maar nu hoorde ik links onderin nog een hartslag die sneller was en die hoorde ik tegelijkertijd met mijn eigen hartslag... nou moet dat toch wel de baby zijn geweest?? ik twijfel omdat ik hem sneller had verwacht en het nogal onwerkelijk vind..

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihih als je weet wat ik allemaal hoor hahaahha

nee klopt links en recht kan je je eigen hartslag horen dat kan omdat je dan waarschijnlijk ook een voorliggende placenta heb... ( weet niet zeker natuurlijk maar denk hethaast wel)
    daarnaast onder je eigen hartslag hoor je dan je hummeltje dat gaat veel sneller dan die van je eigen
    denk haast wel dat het je hummeltje is hoor...

als ik luister hoor ik 3 verschillende hartslagen 1: een tik op het ritme van mijn hartslag 2: mijn hartslag zelf en 3: mijn hummeltje :-D
    soms denk ik nog wel is dat ik toch nog die 2ling in mn buik heb zoveel verschillende hartslagen hoor ik

maar goed dat zal wel niet meer...

9. Niet meer actief

Wat bedoel je met tik op je hartslag? Woensdag moet ik weer naar de VK en hoop het daar te horen!!

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nou ik hoor dan steeds tikken ( net alsof je een oude langspeelplaat afspeeld dan hoor je ook wel eens zo'n tik er doorheen toch) maar die tikken gaan echt in de ritme van mijn hartslag heel comisch is dat... ik kan dat dan zien dat het mijn hartslag is want als ik dan na beneden kijk zeg maar dan zie ik ook mijn hartslag tussen mijn borsten tikken en dat alles die tik en het zien gaat in een ritme...
    kan je het nog volgen??? hihihihi
    ja soms kan ik het heel krom opschrijven en bedoel ik het heel eenvoudig hahahaha

11. Niet meer actief

haha nee ik denk dat ik het begrijp :p Ik heb hem nog niet weer kunnen vinden maar komt vanzelf ;)

12. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Toen ik zwanger was van Piet heb ik een bellysound oid gehuurd, voor 30 euro per maand en dat was een gewoon doppler-apparaat zoals de VK ook gebruikt. Super makkelijk in gebruik.

Deel Deze Pagina