Dag dames, ik heb een vraag. Mijn baby is heel onrustig. Ze spartelt veel in de vorm van Met haar armen en benen zwaaien. Daarom baker ik haar snachts in. Ze slaat zichzelf namelijk vaak vaker. In de avonturen is ze ook vaak onrustig. Als ik haar dan in de "houdgreep" leg, armen en benen strak vasthouden valt ze vaak direct in slaap. Het is echt net of ze dr bewegingen niet onder controle heeft. Herkent iemand dit of heeft iemand hier ervaringen mee? Ik vind het soms zo zielig!! Ik wil haar graag helpen maar weet niet hoe. Zou een osteopaat kunnen helpen? Ik kijk uit naar jullie ervaringen! Gr. Ice
Ik herken dat van die houdgreep niet echt, behalve 's nachts. Inbakeren (in een Woombie dan) hielp hier best goed. Maar....is het vervelend dat ze overdag ook om zich heen maait? Is het niet gewoon speels bedoeld? Ons meisje maaide in het begin ook vaker, maar ze leek er geen last van te hebben. Armen en benen schoten alle kanten uit, vond ze alleen maar leuk.
In de avonduren huilt ze er verschrikkelijk bij. Soms is ze echt in paniek en zijn de bewegingen veel heftiger als overdag. Overdag heeft ze er geen last van lijkt t. Net was ze ook weer in paniek em Spartelen. Ik pak dr armen en benen vast en binnen 10 seconden sliep ze na een uur gehuild te hebben. Nu heb ik dr vast en als ik dr nu los laat aan een kant is het net of ze enorm schrikt! Armen en benen gaan pijlsnel hoog de lucht in. Vind t zo vreemd
Ik herken het deed ze hier ook. Hier de puckababy gebruikt en dit hielp al een stuk. Met 3,5 week bleef ze onrustig had een "niet pluis" gevoel. Had al van een vriendin de tip gekregen om bij klachten naar een osteopaat te gaan. Dus heb dit gedaan. Bleek een nekwerveltje verschoven te zijn en ze had spanning bij haar maagje. Je kan altijd even gaan. Liever nu dan later. De puckababy trouwens blijven gebruiken hoor en met 4 maanden afgebouwd.
Idd vreemd...daar heb ik geen ervaring mee om eerlijk te zijn. Als het lijkt dat ze bijv pijn heeft wanneer je d'r loslaat zou ik het aan de huisarts voorleggen. Wellicht herkent die direct wat je kindje dwars zit. Liever een keer te veel dan een keer te weinig naar de huisarts zeg ik dan maar. Edit: of een ostheopaat, vergeten te melden.
Hier ook een erg onrustig kindje. Inbakeren werkt niet, ze slaapt nog het beste op haar buik. Houtgreep werkt hier niet. Overdag komt ze alleen in slaap in de draagzak (een ramp met deze hitte) en s nachts slaapt ze wel goed. t is hier ook krijsen als ze niet slaapt. Wij gaan donderdag naar een osteopaat.