Hallo hallo, Mijn dochtertje is nu 14 maanden en altijd wel een goede slaper geweest.(behalve eerste maanden in verband met koemelk eitwit allergie en verkeerd voeding) Ze gaf altijd wel wat commentaar maar binnen een half uur was ze stil. Nou zins een week of 2 is ze non stop aan het brullen, in het begin had het wel wat te maken met een kies die door kwam. En de dagen nadat hij door was hadden we zo iets misschien denk ze: he als ik heel hard krijs en ik hou dat even vol komt papa of mama. Maar als je na een minuut of 10 bij haar binnen gaat is ze meteen stil, af en toe zelfs lachen. Op het moment dat je weg gaat is het weer brullen (en ze heeft een volume. heb al een paar keer van buren gehoord dat we haar de eerste maandag van de maand voor de gemeente moeten inzetten als alarm) We zijn nu zins een paar dagen met verhaaltje voor het slapen gaan begonnen maar heeft weinig effect. Het huilen houd ze zo 2 tot 3 uur vol. Overdag heeft ze echt nog slaapje nodig en lieten haar eerst liggen en sliep ze zo tussen de 2 en 3 uur en maken haar zins een week na een uur wakker maar lijkt ook niks te doen. Ze krijgt geen pap s,avonds en wil dit graag zo laten. Heeft iemand misschien tip? Groetjes miranda
Hier ook gehad maar niet zo lang als bij jou. Hier begon het nadat wij zonder haar een weekendje weg zijn geweest. Het weekendje met opa en oma hier verliep super maar sinds wij terug waren: helemaal overstuur als we haar in bed legden. Ik denk verlatingsangst en hier duurde het wel soms 1,5 uur. Elke keer als je dan bij haar kwam: big smile, armpjes omhoog, soms bijna letterlijk omvallen van de slaap. Ze ging maar staan en schreeuwen. De oplossing hier was wel troosten als ze zo overstuur was maar niet uit bed halen. Deden we dat wel en legden we haar weer neer als ze rustig was... Dan begon het hele feest weer opnieuw. En na 4 dagen hield het hier op. Heeft ze een bevestiging nodig gehad dat wij er nog waren...? Ze kan het niet zeggen maar het lijkt er enorm veel op. Ik zou haar dan niet wakker maken en wanneer ze slaapt dan lekker laten. Ik denk niet dat het honger is!