Gillen en schreeuwen s'nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missym, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Sinds 2 weken kan mijn zoontje vanuit zichzelf in staande houding komen. Sinds deze week werd meneer elke nacht om 4:00uur wakker en ging dan staan, om vervolgens in tranen uit te barsten omdat hij weer verder wilde slapen.

    Dit ging goed door een speentje te geven en hem weer neer te leggen, maar vanacht heeft meneer lopen krijsen, schreeuwen en gillen en toen ik ging kijken lag hij gewoon. Ik heb hem opgepakt, getroost, een flesje geprobeerd te geven (hij had zijn flesje niet leeg om 20:00uur), maar elke keer na 5 min alleen neerleggen begon het weer. Ik heb hem zelfs 10 minuten naast mij gehad, in mijn armen maar ook dit werkte na 5 minuten gehuil.

    Dit duurde al met al een uur lang, uiteindelijk is hij huilend in slaap gevallen.

    Wat zou dit kunnen zijn? Misschien een sprongetje ofzo?

    Hij ging om 20:00uur slapen en dit gebeurde van 23:00 tot 00:00.
     
  2. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Het kan het 11 maanden sprongetje zijn, maar ook dromen. Baby's kunnen soms nachtmerries hebben en worden heel bang......
     
  3. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn heeft ook van die momenten gehad. Het komt inene en gaat inene!
    Geef er gewoon aan toe, troost hem en kijk het aan. Meestal is het na een week weer over en slapen ze weer heerlijk verder.
    Of het nu een "sprong" is zoals in Oei ik groei, of gewoon een stapje verder in zijn ontwikkeling, iets nieuws kan hem van slag brengen.

    Sterkte, deze nachten zijn het zwaarst! I know!

    kus miek
     
  4. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze oudste heeft dat ook heel vaak gehad.
    Niet elke nacht, maar wel een paar keer per week, dat hij gillend wakker werd. Hoewel: wakker kon je het niet echt noemen. Hij had wel z'n oogjes open maar het leek nog net of hij sliep. Helemaal overstuur en dan maar gillen. Wij hebben het erop gehouden dat het nachtmerries waren, op het CB zeiden ze dat dat best mogelijk was.
    Het heeft al met al wel een half jaar zo heftig geduurd, toen werd het opeens veel minder, en op 't laatst is het helemaal overgegaan.
     
  5. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat vanacht begon zet vandaag de hele dag door, meneer huilt en krijst al de hele dag! Alleen in de armen word hij stil, maar ook dan gaat hij op een gegeven moment huilen.

    Pfff geen idee wat er aan de hand is, misschien 2 tandjes die er aan komen? Of omdat hij van de week gevallen is? Of is dit een fase?

    Dit is dus een baby die bijna nooit huilt...
     
  6. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Klinkt als een sprongetje
     

Deel Deze Pagina