baby speelgoed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Allahinkulu, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Mijn mening is: wees creatief met wat je in huis hebt en áls je een maand wat breder zit dan normaal, koop dat iets extra's wat je voor een verjaardag, Sint, Kerst kan geven.
    Zo hebben ze bij de Action ook leuk spul voor weinig geld. Heb al leesboekjes gekocht. Waren 2 euro per stuk én (denk ik) niet kapot te krijgen.

Net wat er al gezegt is: leeg flesje met macaroni, leg eens badspeeltjes in de box ipv alleen in het bad om te spelen.

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Niet iedereen denkt de liefde van zijn kind te moeten kopen met heel duur speelgoed misschien?

3. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    haha zuinig..... :) Gaat het bij jou om de prijs of wat? Als het maar duur is en als het ff kan moet er nog een merkje op staan ofzo? Alleen dan is het goed en leuk voor een kind?

Al had ik geld zat...dan nog zou ik me inhouden. Weet het geld wel beter te besteden hoor...Ik vind het gewoon echt niet bij een kind passen al die dure onzin. Ik wil mijn kind graag laten zien dat je zat leuke dingen kunt doen zonder dat je daar weet ik veel hoeveel euro's voor moet neersmijten...
    En de fabrikanten maar lachen en hun zakken vullen. Terwijl je baby nog liever met een papiertje speelt....
    En dat vind ik nou zo mooi he aan babies en kinderen, hoe happy ze kunnen worden van hele simpele dingetjes...
    En ik gun mijn meisje ook het beste hoor...alleen zit het em bij mij niet in het prijskaartje!

4. sim

sim Niet meer actief

ik was laatst bij een hele grote speelgoedwinkel en daar hadden ze die boerderij en garage van little people staan, ik heb m gelukkig nog van mijn dochter van 10 jaar geleden, maar hij was daar nog 54,- euro, ik kan me bijna niet indenken dat ik die destijds (was toen nog een alleenstaande moeder) voor bijna 100,- gulden heb gekocht, heb ook die garage nog en een vliegtuig, ben blij dat ik die nog bewaard heb.

trouwens die tip van dat flesje met macroni :thumup: ga ik straks direct proberen!

meestal zijn het inderdaad de simpelste dingen waar een kind zich mee vermaakt.

5. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    25 euro duur?

zijn jullie echt zo zuinig?

ik snap dat echt niet, kleren zijn te duur, speelgoed is te duur, naar de dierentuin gaan is te duur, leuk voor zo'n kind.

Anee heeft eigenlijk helemaal geen duur speelgoed vind ik echt zonde en Anne is toch ongelukkig dat papa en mama dat niet voor haar overhebben.
    Ik vind de aandacht om lekker samen het haar te spelen veel belangrijker dan speelgoed Ze leert zich nu te vermaken met weinig.

6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Een baby van een paar maanden ziet echt het verschil niet van iets van 2 euro of 20 euro.
    Ik geef me kind liever heel veel liefde dan duur speelgoed.

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik koop veel speelgoed bij de Wibra en Zeeman en bij de kruidvat.
    Verder hebben ze bij de Hema ook leuke speeltjes wat niet duur is.
    En neem anders een kijkje op marktplaats of kapaza , daar vindt je mooie spullen voor weinig geld

En Yildiz speelt idd ook graag met de meest rare spullen.
    Dvd hoesjes, wc rollen en tijdschriften die ze lekker kapot scheurt.
    Als me kind maar gelukkig is, en het maakt haar niet uit hoeveel het kostte.
    Merken daar doe ik niet aan, zelf ook nooit gehad van me moeder maar ik ben nooit wat te kort gekomen.

8. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

sorry hoor ik heb gewoon speelgoed voor fay waarvan ik denk das een beetje betaalbaar!

of het nu 2 euro is of 20 maakt niet uit maar ik vind iets voor 40 euro ook prijzig sorry ze kijkt er 1 keer naar en gooit het weer weg!

tjah en sommige mensen hebben het nou eenmaal niet zo breed!
    wij hebben het ook niet zo breed maar mijn dochter komt nix te kort hoor met speelgoed van 2 euro!

ik zal je heel eerlijk zeggen dat dat best een schop tegen mijn been aan was! dus vind het beledigend!

9. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Vind het ook beledigend! Wij hoeven ook niet zo erg op het geld te letten en kopen genoeg voor Fenja. Soms duur, en soms helemaal niet duur. Maar Fenja wordt nog het meest gelukkig van de aandacht en liefde van haar Papa en Mama hoor en dat is niet in geld uit te drukken. Kan haar nog zoveel geven, maar zonder liefde of aandacht wordt ze toch echt heel ongelukkig hoor. Alsof alles altijd maar duur moet zijn en veel geld moet kosten voor een kind. Bah, wordt daar zo kriebelig van, kan me er echt over opwinden over zulke uitspraken. Alsof mensen met minder geld...die naar de kinderboederij gaan ipv naar de dierentuin ongelukkige kinderen zouden hebben. maakt voor die kids echt niks uit hoor.

10. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ja idd, een beetje een oppschepper, die Ayyildizf

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Papa zat laatst op de bank met terence choco nootjes te eten.
    en het rammelde zo in de bak dat terence natuurlijk nieuwsgierig werdt en sloeg de hele bak uit papa's hand.

dus wat had ikgedaan ik pakte de kleinste tuperware bakje met deksel en gooide daar 2 nootjes in en nou hij was er wel een half uur zoet mee.
    vond het wel eng dat het bakje misschien open kon floepen maar het zat stevig vast en hij maar lachen wanneer het bakje weer rammelde.
    haha

dat flesje met macaroni ga ik ook ff uitproberen.

12. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    :) idd ook Caitlin is uren zoet met een schaaltjes set waar ze dan met en pollepel op slaat :)

en een wc rolletje toet toet :) vaak speelt ze met vanalles wat ze vindt in huis en laat ze haar eigen speelgoed links liggen

je hoeft geen duur speelgoed voor je kleine aan te schaffen helemaal niet nodig

als er al geluid uitkomt vinden ze het al prachtig
    dus even creatief denken en je kleine heeft weer een leuk speeltje :)
    zijn ze het zat? geen geld overboord zeg ik dan maar

en dit niet omdat ik mijn kleine het niet gun maar omdat ik weet dat ze andere huiselijke desnoods zelf gemaakte dingen gewoon veel leuker vindt

of misschien lid worden van een speel o theek :)

13. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    misschien een ideetje om hier ideen neer te zetten wat we zelf kunnen maken voor de kleintjes ? ;) waar ze mee kunnen spelen.

14. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja dames kom op laat de hersentjes eens kraken ;)

hier dus potten en pannen en een houten lepel :) en een lege fles ook zo interresant

15. Niet meer actief

pffff laat maar

wat een achterlijke opmerking...

prima koop maar prullen van 2 euro

I don't care

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere

:confused: jeeetjeeeeeee :rolleyes:

17. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    :confused: hoe bedoel je : Ik kijk op mensen neer en ben beter dan de rest [-X
    Wat maakt het nou uit dat iemand speelgoed koopt voor 2 euro?
    een kind zal je echt niet minder dankbaar zijn omdat het een blokkendoos van maar 5 euro heeft gekregen.

Ok wat betreft ideen: ik geef Yildiz altijd plastik bekertjes en lege dvd boxen om mee te spelen.
    Vindt ze super......

18. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dames laten we even on-topic blijven pleaseeee :)

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ooit wel eens van het spreekwoord, "wie de bal kaatst......" gehoord.

Je maakt een zeer beledigende opmerking tegenover een heleboel mensen hier die wat minder centjes te besteden hebben (of willen besteden) dan jij dat schijnbaar hebt...Dus noem mijn opmerking achterlijk, prima, maar denk dan zelf voortaan even na wat je opschrijft, wil je jezelf niet achterlijk (of hoe je het verder ook wil noemen) doen laten voorkomen!

En dat je precies mijn opmerking tussen al het andere commentaar vandaan pikt, zegt mss meer over jou dan over mij....

20. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hallo Loetje ik dacht dat ik toch echt nederlands schreef ik zei on-topic

laatste waarschuwing anders knal ik er een groot hangslot op :)

Deel Deze Pagina