baby speelgoed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Allahinkulu, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Excuses Deb, ik had je berichtje niet gelezen, wss was ik tegelijkertijd aan het typen. Ik zal het verder laten rusten...

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    thanks meis :)

3. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    van de centjes weer even terug naar het speelgoed,
    lege doosjes schijnen ook erg interessant te zijn (macaroni, friso) in het kader van ergens iets instoppen en er weer uithalen : )
    Verder kreeg ik nog een nieuwsbrief van bambinotoys.nl dat ze zomeruitverkoop hebben dus misschien dat je daar nog iets leuks van hout kunt vinden

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    'vroeger' kregen kinderen echt niet zoveel en zo duur speelgoed en die vermaakten zich echt niet minder! sterker nog, msischien waren zij wel creatiever juist omdat ze geen overvloed aan speelgoed hadden!
    ik vind het zelf heel belangrijk om ons zoontje tzt in contact te brengen met de natuur en al het prachtige dat de natuur ons schenkt. kastanjes zoeken en leuke dingetjes van maken, bladeren verzamelen om te beschilderen, etc etc
    wij zullen absoluut niet voor veel en duur speelgoed gaan. niet omdat we daar het geld niet voor kunnen of willen missen, maar omdat ik mijn zoon niet wil bijbrengen dat je gelukkig word van veel en duur speelgoed

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ik heb hier het macaroni-flesje uitgeprobeerd. Een groot succes :D

Oh en waar ze ook dol op is, is mijn krat met schoon wasgoed. Kan ze zich heel goed mee vermaken.

6. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    als ze het nou ook snel leert opvouwen : )

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dat zou heeeeel handig zijn :D

8. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    dan kom ik ook mijn was brengen.....mijn mannetje taalt nog niet naar was. Hij maakt het alleen maar

9. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    rijst in een leeg flesje was hier ook een groot succes
    tupperware bakjes graaide hij ook altijd uit de kast
    stapelbekers grote hit

en op de leeftijd van jouw kindje zou ik al helemaal niet veel kopen want je zult zien als de 1e verjaardag achter de rug is dan heb je weer genoeg nieuw speelgoed gekregen

10. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Amen :) :) :)

11. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

@jolanda1976: meid er was netjes gevraagd of we ontopic wouden blijven!

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bedankt voor het helpen herinneren Anstefay ;)

Kwebbel Moderator

13. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Tja of je nou duur of goedkoop speelgoed hebt, wat maakt het uit! Als je kindje maar lekker kan spelen, zich kan ontwikkelen en plezier heeft in het leven.

Zelf ben ik voorstander van educatief speelgoed, bijvoorbeeld van V-tech en daar betaal je dan ook voor. Een flesje met macaroni zal niet snel in me opkomen omdat ik 1. niet zo creatief ben, 2. ik veel te bang zou zijn dat flesje barst en ze stikt in de macaroni.

Could be cheap. Could be expensive. Visa. All you need. ;)

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

wendy, idd... Hier ook een voorstander van educatief speelgoed, MAAR dat betekend niet dat Iman ook speelgoed van 2 euro of nog erger een wcrolletje dat niks kost heeft hihi... Ze mag van mij met alles spelen dat ze leuk vindt :)

15. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Sorry,maar kon het ff niet laten :oops: :oops: :oops:

Zal het niet meer doen ;)

16. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mischien kun je lid worden van de bibliotheek ? Is vaak voor kindjes gratis. Kun je voorlezen en als je kindje groter is dan kan hij/zij zelf lezen.

Of mischien heb je een vriendin/buurvrouw/zus/broer o.i.d die ook een kindje heeft en kun je eens speelgoed ruilen/lenen ?

17. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hahahaha FOEI jij hahahaah ;)

18. sim

sim Niet meer actief

ik heb ook dat flesje uitgeprobeerd met (jawel) spongebob macroni (had geen elleboogjes en spagetti...nee dan maar spongebob, maar het was een groot succes! wat een kabaal nu haha :)

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    bedantk voor alle tips hihi..

Wij vieren geen verjaardagen..dus speelgoed zal ze niet krijgen voor haar verjaardag..

maar ik bedoelde echt met deze topic..wat is leuk speelgoed..leerzaam..oftewel educatief..want daar houd ik ook van..maar dan inderdaad nog wel betaalbaar.
    het betekent dus niet dat ik geen cent te makken heb :)

ik heb het flesje met rijst geprobeerd..maar daar vond eslem echt geen reet aan :)

maar ze is dan ook niet zo lekker vandaag..dus misschien ligt het daaraan..

maar wat eerder genoemd was..van die bouwdingen zoals plastic of zachte blokken of van die in elkaar schuif bekers..die zijn inderdaad ook wel leuk.
    Ik zal van de week ook eens het centrum in om te kijken..

20. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    **wat voor plastic bekertjes toch niet van die uhm witte zijn die niet te scherp als ze stuk gaan . :confused:
    of bedoel je moekuh van die tuperware harde plastic,
    vast de tweede maar ik vraag het maar ff. :)

uhm ff kijken,ik kan nu er niet op komen wat voor speelgoed(zelf gemaakt hahaha :)

Deel Deze Pagina