Gulay ik zou eens gaan kijken naar een vormenstoof (die van ons heeft 12,- gekost). Hij is er helemaal gek mee, kan met de blokjes gooien , ik stapel ze op en hij gooit ze om, doet ze weer in en uit de doos en uiteindelijk is het de bedoeling dat ze via de gaten in de deksel de doos in gaan. Voor de rest heeft Kylian een ringen pyramide, haalt de ringen eraf maar neemt niet de moeite ze er weer om te doen maar is wel heel druk om ze te laten rollen (was soms ook nog lukt ook) Muziek instrumentjes doen het ook altijd goed. Ik zou zeker even een blik gaan werpen op markplaats waar daar kun je soms heel leuk speelgoed kopen. Groetjes Anita
@ ayyildizf; de eerste opmerking die je in dit topic plaatst vind ik arrogant overkomen. Eerlijk gezegd is me al vaker opgevallen dat jullie het breed hebben thuis (wat ik je zeker gun, een ieder ander ook ) maar dat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat het voor de ontwikkeling van een kind totaal onbelangrijk is hoeveel geld je aan speelgoed uitgeeft. Moest het toch kwijt...
Valentino heeft van alles en nog wat, hij speelt nu vooral (is dan ook al anderhalf) met zijn V-Tech spulletjes (belachelijk duur, maar vorig jaar gekregen van de opa's en oma's en peetooms en tante van Sinterklaas) Verder speelt hij heel graag met een simpele stoffen bal (euro ofzo bij Ikea) en toen hij wat kleiner was inderdaad een leeg flesje met steentjes erin! Ook een simpele ballon blijft favoriet, evenals de wasmand, helemaal als ik er een touw aanbindt en m door het hele huis trek ! Bij de Hema heb ik hele leuk boekjes gekocht, er staan plaatjes in, ze kunnen op sommige stukjes voelen(als er een hondje opstaat heeft dat de hond een stukje vacht) en aan de rechterkant kunnen ze het bijbehorende plaatje indrukken en dat maakt dan het bijbehorende geluid, ook erg leuk en niet al te duur. En wat de dames allemaal al zeggen, ik heb een houten blokkentrein van de Zeeman en daar is hij net zo blij mee als met zijn V Tech.
Zat ook te bedenken............ Glenn houdt van dingen die knisperen. Bij de Hema hebben ze van die knisperbeestjes/boekjes/enz. Wat je kan doen om die zélf te maken: Neem een washandje, stop daar wat verfromfraaide boterhamzakjes in, naai het washandje weer dicht. Klaar is Klara. En wat al gezegt is: Marktplaats! Ik ga daar zéér zeker neuzen voor speelgoed wat je eerst kan wassen voor gebruik. Anders vind ik het niet hygienisch. Heb voor Glenn Fisher Price blokken gekocht van 15,= heb daar nu al spijt van. Ze staan op MP voor de helft! En dát in onze regio.
ik bedoel uiteraard niet die witte bekertjes maar van die plastik zoals de tupaware bakjes zijn. Tja Yildiz heeft echt bergen speelgoed maar ze taalt er echt niet naar ..... ik wilde vandaag bij de kruidvat zo een kubus spel halen 10 kubussen die je in elkaar kan zetten of stapelen. Niet duur en leuk maar ja ik weet zeker 2x spelen en ze lefgt het in de hoek.