Wat te doen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esmeralda1984, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Ben even ten einde raad

Mijn zoontje is al een slechte drinker maar de laatste 2 dagen helemaal. Hij zou al aan de 180 cc moeten zitten maar krijgt 150cc en drinkt niet elke fles leeg. Wel de nacht/ochtend fles (ligt eraan hoe laat hij komt) en zijn laatste fles gaat er meestal wel helemaal in. Daartussen niet echt veel.

Nu de laatste 2 dagen is het helemaal bagger. Zijn ochtend fles gaat goed. Denk dat hij over de gehele dag 3 hele flessen bij elkaar drinkt. Ook heeft hij ni een rood plekje midden op zijn tong. Had de dokter al gebeld maar ik moet het maar aankijken tot maandag. Tis tich niet goed dat hij zo weinig drinkt...??
    Tis verder een hele vrolijke, blije en tevreden baby.

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    lastige situatie!! K kan je niet zo een twee drie advies geven, misschien weet de voedingsdeskundige hier op het forum raad??
    Sterkte!!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn zoontje (bijna net zo oud) had dit tot voor kort ook. En nu ineens is de knop om en drinkt hij 4x160 tot 4x 200cc! Ik zou het ook nog even aankijken.

4. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

ok bedankt dames..

Mijn moeder had een andere fles bij haar thuis staan die hebben we gebruikt en hij heeft zowaar zijn fles leeg gedronken (wel 150cc)
    Ik ga deze fles straks weer proberen, heb hem mee genomen. Ben benieuwd

Deel Deze Pagina