Eisprong dag 14 met Clomid en stress....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Karina2006, Mar 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames, hier ben ik weer.... vorige maand heb ik een eisprong gehad rond dag 14 met 50 gr clomid. dit heb ik achteraf te horen gekregen d.m.v. een bloedonderzoek, met de ovulatietesten heb ik het gemist (ik was dat weekend weg) en ik heb ook niet geklust.

deze maand heb ik weer 50 gr clomid geslikt, maar kan het zijn dat ik mijn eisprong nu later krijg dan dag 14? want op dag 13 was er nog geen teken van verhoogde LH (ik gebruik de ovutesten van sensitest)

en kan stress van invloed zijn op de eisprong? dat als je teveel stress hebt dat er geen eisprong komt?

2. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand die me gerust kan stellen? :)

3. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    up! ik hoop nog steeds op reacties :)

4. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik had in je andere topic al gereageerd, maar hierbij dan nogmaals:

Ja, het kan dat je deze ronde op een andere dag je eisprong zal hebben. Ondanks dat je Clomid gebruikt wil het niet zeggen dat dit elkaar maand hetzelfde zal zijn.

Vorige ronde had ik mijn eisprong op dag 19 en deze ronde had ik hem gister op dag 16.

Krijg je geen follikelmetingen om de groei te volgen? Dan zou je kunnen weten hoever je nu bent....
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat de bloeduitslagen kunnen aantonen op welke dag je precies je eisprong hebt gehad?! Wel DAT er een eisprong is geweest, maar niet precies op welke cyclusdag dat was.

In ieder geval: nog even doortesten, je ei komt écht nog wel!

5. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Annie, bedankt voor je reactie... ik had jouw reactie op de andere topic ook al gelezen :)

maar zoals ik in de andere topic al zei krijg ik helaas geen follikelmetingen. en bij de uitslag van de bloedtest vroeg ik aan mijn gyn of ze kon zeggen wanneer de eisprong is geweest en toen zei ze dat dat ongeveer een week voor het bloedprikken was... dan kom ik uit op dag 14, maar het kan natuurlijk ook dag 15 zijn geweest...

Share This Page