Hoi ik zoek een leuke site om babymutsjes te laten bedrukken. Maar...liever een site waar de kleine de muts al aan kan bij de geboorte. De meeste zijn zooo groot. Heeft iemand ervaring hiermee? Welke site vond je leuk? Groetjes
Ik heb de onze op koterkado.nl besteld. Ik had 'm na de bevalling besteld (omdat we van tevoren niet wisten of het een jongen of meisje was en dus wisten we de naam ook nog niet ) en die heeft ze de eerste maanden opgehad, die paste goed. Er is hier op het forum ook iemand die babymutsjes borduurt, ik dacht Mensi, maar ik weet het niet zeker...
waarom vraag je niet of mensi er 1 voor je wilt maken ze naait de naam op het mutsje is erg mooi ik had zelf altijd zoiets dat die opdruk niet lang mooi blijft
heb mensi een pb gestuurd. Heb opeens een site gestuurd. En ook al wat besteld voor een vriendin als kraamkado. Ben benieuwd. Borduren er zelfs tuttels! babykado
Sorry, maar dit is nogal verwarrend. Welke site dan? Ik ben ook al lang op zoek naar een goede site, maar nog geen 1 kunnen vinden...
Babykado.nl heeft ze het over denk ik, heb daar als kraamcadeau van de week een handdoek besteld en voor Eva een badjas, is erg mooi geworden! Maar ik weet niet of ze daar mutsjes hebben en hoe die zijn.
Jaaaa.... ik heb al 2 mutsjes bij Mensi besteld! 1 toen ik wist dat het een meid werd en laatst nog 1. Ze paste de eerste niet meer, vond het zo'n leuk mutsje.... heb er wel een foto van...
@snoopy.... wat heb jij toch een lekkere meid zeg! Echt mooie haren! (hoe lang duurde het eigenlijk bij jou voordat Eva dr haar ging 'liggen'?hihi) Ow foto staat trouwens bij mn banner
Ik heb er eentje gekocht bij koterkado.nl , die kan hij gelijk na de geboorte op/aan. Je kunt kiezen uit diverse lettertypes en kleuren. Ik vind hem erg leuk geworden.
Op www.simplycolors.nl kan het volgens mij ook. Je kan dan ook zelf de kleur van je mutsje uitkiezen en het lettertype. Ook kan je daar shirtjes enz met naam bestellen. Echt heel leuk.
Dank je! Haar haren gingen liggen rond de 7 maanden, toen lag het zeg maar zo goed als helemaal . Sascha ook 'last' van een onvrijwillige kuif? .
Ow sorry ik had perongelijk de link van mutsje er neer gezet. Dit is de link van de hele site www.simplycolors.nl