papje van Nutriton?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door moonlight159, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wie geeft de nutriton als papje voor en na de fles ipv. in de fles?
    E.lin weigert namelijk de fles, wanneer het erdoor heen zit. Ze moet eigenlijk 2 schepjes, anders spuugt ze behoorlijk.

Nu wil ik het met een papje geven, vanmiddag geprobeerd, maar dat was nogal een geklieder en met 2 maand snapt ze natuurlijk het principe van een lepeltje happen nog niet. Ik deed er wat voeding door, maar dan wordt het zo dik, dat het wel beton lijkt....

Hoe doen jullie dit?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je kunt het ook in een (voedings)spuitje doen, op je vinger laten sabbelen (diep in de mond steken) en als ze goed zuigt naar binnen spuiten.
    Op zich kan een kind van die leeftijd prima van een lepel happenof likken hoor, want de meeste babies krijgen hun vitamine D druppels ook gewoon van een lepeltje.

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Maar hoeveel vocht moet ik er dan bij doen? Ze begint namelijk te kokhalzen als ik het lepeltje maar in haar mondje doe. En als de pap iets te dik is ook. Gisteren behoorlijk wat melk er door heen gedaan, maar dan verslikt ze zich, doordat ze weer teveel binnen krijgt. Minder ik de hapjes, zijn we een uur bezig om 30cc JBPM naar binnen te krijgen.

Ik heb het vanmorgen maar wat minder in de fles gedaan, dan drinkt ze het wel. Even aankijken hoe het dan gaat...

Deel Deze Pagina