Tot hoe lang na bevalling slecht geheugen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yesera, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hallo allemaal,

Ons zoontje is nu bijna 7 maanden oud en ik heb nog steeds super last van geheugenverlies. Echt om gek van te worden. Hoe lang hield dat bij jullie aan?

Groetjes!

2. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    uhm, wil je het echt weten? mijn jongste is nu anderhalf maar kan me niet meer herinneren wanneer mijn geheugen ooit goed was hahaha! Volgens mij is mijn geheugen er met het vruchtwater van de eerste uitgelopen.

ik kan er wel beter mee omgaan. ALLES opschrijven. Berichten van het werk lees ik pas als ik een agenda bij de hand heb enz..

3. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen

precies haha was eerder een lopende agenda.nu moet vl me helpen dingen onthouden.het word nog niet echt beter....

4. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oehhh dat beloofd dus wat :D.
    En wat herkenbaar wat jullie zeggen! Was ook echt een lopende agenda en zelfs het wandelende geheugen van mijn vriend. En nu moet hij mij helpen herinneren ;).

Haha, fantastische opmerking :p. Vliezen gebroken, vruchtwater eruit.....geheugen kwijt. Nu weet ik waar het gebleven is, hihi. Echt, tijdens mijn zwangerschap was het lang niet zo erg als het nu na de bevalling is. Begrijp dat ik veroordeeld ben tot agenda, lijstjes en post-its :D

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    mijn jongste is nu 2,5 .... en ik ben nog steeds een vergiet....

ben nu weer zwanger van de derde en nu is het nog erger haha :p

ik heb me er maar bij neergelegd.... manlief word er nog weleens gek van :p:p maar die mag me er ook graag de draak mee aansteken :p

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Oudste word bijna 4 en ik vergeet echt veeeeeeelll !!!

7. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    hier ook een slecht geheugen gekregen bij de 2de bevalling. baby is bijna 6maanden

8. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Dochter is 10 maanden en ik vergeet ook nog steeds heel veel al word het al wat minder :)

9. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Bij mij is het na de tweede nooit meer weg gegaan, ze is nu 15 maanden.

10. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Wil je niet ontmoedigen (;)), maar euhm... Even denken.... het is bij mij nooit meer goed gekomen. Goed, nu ben ik 1 jaar na de geboorte van de oudste weer zwanger geraakt. En nu is het nog niet goed. Dochter is nu 6 maanden. Ik leg mij erbij neer. Ik schrijf nu alles op een 'to do list'. Afspraken zet ik gelijk in de agenda (lees: telefoon, anders vergeet ik het alsnog)

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier is het niet veel beter geworden. En Lisa is alweer 3 ;). Ik gebruik een lijstje in mijn telefoon en op mijn werk een 'to do' memoblok. Heel vervelend, ik kon voorheen dingen zo goed onthouden. Ben nu echt een zeef....

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nooit meer goed gekomen.. oudste is 4,5 jaar... :(

13. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Same story hete... :D

Mijn (digitale) agenda is tegenwoordig mijn beste vriend, haha! En dan niet denken 'Dat zet ik er straks wel even in', want tja... Dan vergeet ik het alsnog. Heb ook zowel thuis als op het werk een notitieblok bij de hand, scheelt ook enorm!

14. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    O gelukkig dat meer vrouwen hier ook nog steeds last van hebben!
    Ik vergeet alles. Ben totaal niet attent meer. Heb leuke ideeen, maar vergeet net zo snel weer. Neem tijdens boodschappen halen steeds maar de helft mee.
    Denk dat ik ook maar een lijstje met bijhouden

15. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    yup, ook hier hetzelfde. Helaas. Mijn zoon is nu 1, het is nog niks verbeterd... Vrees dat het ook niet meer komt. Hier zal het ook met het vruchtwater mee naar buiten zijn gelopen:cool:

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mijn hersenen werken nog steeds op halve kracht. Ik verwacht ook niet dat het ooit nog goed gaat komen... wheh.

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier dochter bijna 14 maanden en nog steeds een vergiet.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heel herkenbaar idd.

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is, maar ik wel het gevoel dat het weer ietsje beter begint te worden hoor! Dat ik bijvoorbeeld weet er op een bepaalde datum iets was, al weet ik niet meer precies wat (toch beter dan helemáál geen idee meer hebben :p), of dat ik van een heel boodschappenlijstje maar 1 ding vergeet als ik het uit m'n hoofd doe (hoezo eigenwijs/dom :D)

Deel Deze Pagina