ik zou over een maandje graag gaan babyzwemmen maar ik ben echt onzeker over mezelf geworden!!! ik heb geen borsten meer! serieus ik denk dat veel mannen nog grotere borsten hebben! een a-cup is al te groot :x hoe doen andere moeders dat? word je daar volledig geïnspecteerd door de mede moeders? hoe zien die anderen eruit? perfect lichaam of ook niet meer zo geweldig? haha wat doe je dan aan? badpak? bikini? bestaan er bikini-push ups?
OMG das wel het laatste waar ik me druk om zou maken met babyzwemmen... Ik zou eerder bang zijn dat mn kindje de hele tijd huilt, of in het water poept ofzo, of dat ik iets vergeten ben... Al die moeders zijn daar ook met hun kindje, ik denk niet dat ze dan naar jouw borsten kijken, of thuis tegen hun man zeggen "nouja zeg, dr was me daar toch vandaag een moeder met kleine borsten" hihi niet om je aan te vallen hoor, maar probeer er de lol er een beetje van in te zien... al die mama's hebben kinderen gekregen, en ik weet niet 1 moeder die er na de bevalling beter uitziet als daarvoor kop op, niks van anderen aantrekken als jij daar met jouw kindje bent
Alle moeders bij mij op babyzwemmen zien er uit alsof ze een kind hebben gekregen. Dat is namelijk ook zo! Nee hoor flauw, maar iedereen ziet er gewoon uit zoals je zou verwachten. Moeders met een buikje, moeders zonder buikje. Wat zwaarder of heel slank. Met striae of zonder. Bikini of badpak. Jong of wat ouder. Het maakt helemaal niks uit. Iedereen komt daar om plezier te maken met zn kindje, niet om indruk te maken of er goed uit te zien. Ga het gewoon eens een keer proberen, dan zie je vanzelf of het mee valt.
Daar zijn die andere mama's echt niet mee bezig. Veel te druk met hun kleine baby. Natuurlijk wordt je daar niet volledig geinspecteerd. Iedereen is er voor een leuk momentje met haar kleintje. En elke vrouw is anders en ziet er anders uit, of ze nou wel of geen moeder zijn. Trek aan waar jij je prettig bij voelt. Sommige dragen een badpak, anderen een bikini. En toevallig weet ik dat er pushup bikini's bestaan, H&M verkoopt ze in elk geval. Ga vooral genieten van je kindje in het water!!!
over mn kindje maak ik me raar genoeg geen zorgen haha, ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat dat gedeelte goed zou gaan, natuurlijk is het stressen vooral het omkleden volgens mij maar huilen denk ik niet dat hij zal doen, wel bij het aankleden en poepen? zijn die zwempampers er niet op gemaakt? ow jah! alleen een zwempamper of ook een broekje erbij? ik ben gewoon onzeker over mezelf, heb een schildklierziekte en ondergewicht en mn borsten tjah dat is echt niks meer, ik ben bijna een jongetje
Hier wel borsten maar ook een buikje en een dikke kont en zo heeft iedereen wel wat! Ben ook heel onzeker en ook wat ouder maar dat wordt niet versterkt tijdens het babyzwemmen, voel me niet aangestaard en heb leuke contacten en m'n mannetje is een echt waterratje...ik zeg gewoon doen
Hier sluit ik me bij aan! En mbt vraag over de zwemluier; ik deed en doe er wel altijd een zwembroekje/short overheen. Vind ik wat gekleder..
Ik maak me niet zo druk over mijn buikje of borsten maar schaam me wel heel erg op andere punten voor mijn lichaam. Ik ben vandaag voor het eerst geweest en ik vond het echt prachtig om mijn kindje te zien in het water. Het was voor mij een enorme drempel om te gaan en in mijn eentje was ik misschien ook niet gegaan maar ik ben wel heel blij dat ik geweest ben! En die andere vrouwen? uhmmm... ik heb daar niet eens op gelet. Iedereen was met zijn/haar kindje bezig. Gaan meid! Ik had een zwempamper met een zwembroekje.
Joh, daar zou ik me echt niet druk om maken, hoor! Iedereen is toch net bevallen daar. Hier geen ervaring met babyzwemmen, maar ben wel gaan aquasporten een paar maandjes na de bevalling. Heb een zwart badpak gekocht met een half schuin rokje eraan, om alles een beetje te camoufleren (buikje, enzo).
Hoe doen jullie dat met babyzwemmen....? Hoe gaat dat? Zijn er kleine zwempampers? En "moeten" ze dan in een zwembandje? Of hou je ze zelf vast? Zou bang zijn dat ze uit mijn handen schiet of zo....
Ik heb zwemluiers maat 2/3 en hou haar zelf vast (zat op m'n hurken in het water en mijn knie zat onder haar billetjes).
Je leert er ook verschillende manieren van vasthouden in t water. Tsj, maak je geen zorgen.. Sowieso heb je je kindje vast dus vallen je borsten niet op.. Komt goed. Lekker genieten!
Inderdaad, gewoon erheen gaan en genieten van je kleintje! Ik zie er ook nog niet uit na mijn zwangerschap. En met mij vast nog meer moeders!