Dit is echt te erg om waar te zijn. Hoe kan zoiets gebeuren als familieleden reeds melden dat de moeder niet voor haar kinderen kon zorgen. Moeten er dan steeds gewonden of doden vallen voor er iets aan gedaan word. Ze hadden die moeder al lang uit haar ouderrol moeten zetten!
Opgepakt? die verdient de doodslag! Brrr kan hier niet tegen he zulk slecht nieuws over deze dingen het is echt te erg voorwoorden!
Arm kindje! Echt erg zeker ook omdat het gewoon bekend was dat ze niet voor haar kinderen kon zorgen. Had dit kindje dan meteen uit huis gehaald!
walgelijke mensen zat net het nieuws te lezen op internet en daar stond ook een bericht van een moeder die haar kindje wilde verkopen voor een nieuwe auto van de week was er op het nieuws een vrouw die haar kindje(kleine baby) opzettelijk(!) liet vallen waarom beginnen zulke mensen aan kinderen??? Kan me niet voorstellen dat ik mijn kindjes ooit iets aan zou doen
Ik word hier zoo verdrietig van!! Tranen staan in mijn ogen!! Hoe kan iemand dat doen!!! Haar eigen kind! Sorry dat ik het zeg maar tuig zoals dit mogen echt de doodstraf krijgen wat mij betreft.
Ow wat verdrietig, mijn maag draait er van om. Dat arme kindje... pas tien dagen op de wereld en dan zo aan je einde komen. Die andere twee kindjes hebben aan de ene kant geluk dat ze nog leven en ik hoop dat ze in goede gezinnen komen. Ze moeten hun zusje missen door hun eigen "moeder".
Ik kan dit soort berichten niet meer lezen, t zou fijn zijn als er een apart topic voor komt, zodat je van tevoren gewaarschuwd bent.. voel ik me weer een avond en paar dagen ellendig. Vreselijk voor het kindje. Mag bidden dat het er niet veel van mee heeft gekregen.