Topic titel verraad toch wel dat dit niet over iets leuks gaat? Belachelijk natuurlijk... Per ongeluk je kind in de wasmachine stoppen? Maak het nou eens, die stop je toch niet per ongeluk samen met de lakentjes in de wasmachine!
wat een klotewijf!!! die moeten ze hetzelfde geven... bah wat vreselijk naar heb de tranen in mn ogen... hoe kan je een babytje zoiets aandoen... ik begrijp de wereld soms niet meer... ik haat zulke mensen en heb er ook geen genade voor.. die moeten ze afranselen en afmaken... geen hulp bieden want dat kost de staat alleen maar geld en dat is ze niet waard... vieze junk!
Ah gadverdamme moet er niet aan denken dat mn zoontje door zoiets om het leven komt. Bah... gewoon te gek voor woorden
Yeah right... En dan gaat ze de fabrikant zeker ook nog aanklagen omdat het niet in de gebruiksaanwijzing stond dat dat niet kon....
Toch knap dat je zoveel ellende nog naar humor kan vertalen; ga mijn gebruiksaanwijzing er ook maar eens op nalezen!!! Ps: hadden jullie haar foto (en die van het kindje) gezien? http://images2-telegraaf.nl/multimed...by_783132d.jpg Dit is hem!
[FONT=Times New Roman, Times, serif]Baby vermoord in wasmachine[/FONT] [FONT=Times New Roman, Times, serif]AMSTERDAM - Vittoria Compagnoni, een baby van acht maanden, is in het Noord-Italiaanse bergdorpje Madonna dei Monti gestorven in een wasmachine. Toen haar vader thuiskwam met haar elfjarige zusje, zat haar moeder apathisch naast de wasmachine. De baby had de hele wasbeurt meegedraaid. Loretta Zen (31) is in shocktoestand naar een inrichting gebracht. Ze wordt beschuldigd van opzettelijke moord. Loretta Zen heeft al lang psychische problemen en had een paar maanden geleden wegens depressiviteit contact opgenomen met een psychiater. [/FONT] :x dit was een paar jaar geleden...echt onvoorstelbaar dat ze die vrouw niet beter toen in de gaten hebben gehouden...
Humor??? Ik hoop niet dat je mijn berichtje bedoeld. Nog nooit van gehoord dan? Een tijd terug had een vrouw in Amerika haar kat in de magnetron gedaan omdat ie nat was. Die kat ging uiteraard hartstikke dood en die vrouw heeft de fabrikant van de magnetron aangeklaagd omdat er niet in de gebruiksaanwijzing stond dat dat niet kon. Ze werd nog in het gelijk gesteld ook. Jammer dat je dit opvat als humor. Het is eerder triest.
hoe stom kun je zijn om aan de drugs te gaan terwijl je een kein kindje hebt! egoïstisch en respectloos! dat verhaal van die kat had ik ook al heel lang geleden gehoord, idd triest dat je dan ook nog ene echtzaak kunt winnen
Tja dat is het ook, diep triest, maar die reactie van die gebruiksaanwijzing; ik kon me gewoon niet voorstellen dat iemand echt zo ontzettend dom (lees gestoord) is. Dus ja ik bedoelde die van jou wel!! Was niet verkeerd bedoeld, maar heb dus wel een beetje zitten gniffelen bij jouw reactie. Maar goed je hebt dus overal mensen voor. Hoe dan ook, het verhaal blijft ongelooflijk triest, daar voel ik eerder diep verdriet bij!