Hallo meiden, Het wordt weer wat frisser en ik vroeg me het volgende af: Op ma en di gaan we al vroeg op weg naar de gastouder. Nu zit mn meisje in haar autostoel (maxicosi priory (schrijf je dat zo??)) En ze trekt steeds alles uit, sokken, schoentjes, dus heerlijk met de blote voeten (en ja het vriest....) Heb ook weleens een maillot aangedaan, die hangt ook half uit...hihi... Zijn er ook voetenzakken die in een autostoel passen? Vooral voor straks,als het ECHT koud is en we moeten krabben (he, jak!) Alvast bedankt!
Voor zover ik weet niet, maar misschien kun je haar in zo'n combisleeper-slaapzak doen. Die kunnen toch ook in de auto? Die lichtroze versie gaat uit de collectie en is nu bijna overal voor de helft van de prijs. Heb je gelijk een lekkere slaapzak voor van de winter.
Of gewoon een voetenzak van een kinderwagen. De gordeltjes van de autostoel lopen eigenlijk precies zo als in de kinderwagen, gewoon een 5 punts gordel. Je maakt de schoudergordeltjes even los achter het stoeltje en doet ze door de gaten van het heupstuk en door de gaten van het schouderstuk in de voetenzak, en dan maak je ze achter het stoeltje weer vast. Het stukje tussen de benen precies zo als je in een buggy doet. Vriest het niet of is het gewoon overdag laat je de onderkant erin zitten en rits je het 'deken' ervanaf en is het koud dan doe je het deken weer aan de onderkant. Succes in ieder geval!
Succes! Ik zou overigens wel een aparte zak houden voor de kinderwagen en een aparte voor in de auto stoel, anders moet je elke keer gaan zitten prutsen met de gordeltjes in en uit de hoes doen.
ik had hier een soort jasje met een voetenzak eraan,er zat dan een klepje aan waardoor je dan de gordel van de maxicosi kon doen.Dat was erg makkelijk.
De Lodger Bunker. Ligt nu bij mij in de reiswieg, straks gaat ie in de wandelwagen en als ze uit de Maxi Cosi is gaat ie ook in de autostoel. Wat een heerlijk zachte voetenzak is het. Zodra ze er in ligt gaat ze liggen soezen of slapen omdat ie zo behaaglijk is.
vanaf morgen zijn er 'nep lodgers' bij het kruidvat in de reclame voor een tientje. ze zijn hetzelfde behalve de kleur, maar ook met gaten waar de gordels doorheen kunnen. manlief, werkt bij kruidvat, neemt er mooi een mee morgen, lijkt me heerlijk voor onze kleine vent! joyce
Die Lodger Bunker is idd een heerlijk ding , zijn ook twee lagen trouwens dus je kan hem zo warm maken als je zelf wilt. En dus ook makkelijk in de autostoel te doen, hij is ook behoorlijk lang. Ze zijn inderdaad duur, maar ik betwijfel of de kwaliteit van de "neppers" ook maar enigzins in de buurt kunnen komen van de echte Lodgers. Kwaliteit heeft z'n prijs natuurlijk.....
Ik heb vorig jaar een skipakje voor Can gekocht bij de C&A, werkt ook heel goed. Die kun je gewoon aandoen en die kan hij aanhouden.