Ik vraag me af wat jullie doen als de kleine heeft zitten poepen in bed? (in de luier dan welteverstaan) Eruit halen betekent dat de slaaptijd dan wel voorbij is, ook al is ze nog zo moe. Maar laten liggen vind ik ook zo'n vies idee.
toevallig van de week gehad, hij wa sal in diepe slaap...maar werd wakker steeds...speentje en sliep weer verder...bij de 3e x dat ike r naartoe ging, voelde ik ineens een drolletje haha.. heb em in zn bedje verschoond...hij vond het niet fijn, wnat wilde snel doorslapen... maar laten liggen omdat de slaaptijd dan voorbij is, is dan maar zo... als ik hem niet snel verschoon wordt die poep alleen maar zuur en krijgt ie irritaties! en is ook niet lekekr liggen natuurlijk!
Eva heeft dat nu ineens elke avond Maar slaaptijd voorbij? Echt niet! Ik verschoon haar en leg haar terug, tussen de middag ook hoor Slapen met een poepbroek zou ik ook niet lekker vinden En inderdaad, het geeft irritaties Dus ik verschoon en leg terug Ze huilt vaak heel even maar dat is met 2 minuten over omdat ze dan door heeft hoe moe ze eigenlijk is
Hier nog niet meegemaakt in de nacht, maar zou m wel gelijk verschonen. Denk dat hij dan ook niet echt lekker meer slaapt met poep in zn luier.
Hier een enkele keer meegemaakt, maar na even wat jammeren (na verschonen) slaapt hij wel weer verder. Zolang je zelf consequent bent met terugleggen na het verschonen, zullen ze vanzelf doorkrijgen dat het nog geen tijd is om wakker te worden. Als Mini echt niet meer in slaap komt, maak ik een klein flesje aan en dan valt hij aan de fles wel in slaap.
eruit, verschonen en terug in bed. of later toen hij groter werd in bed verschonen met een doek eronder. laten liggen vind ik geen optie, krijg je alleen maar uitslag en pijnlijke billen van.
Ik vind het zo sneu omdat ze ingebakerd ligt. Ze weet nu als ik haar uit de bakerdoek haal dat de slaaptijd voorbij is, dus als ik haar dan weer helemaal ga inbakeren voel ik me zo schuldig tegenover haar Maar het is idd wel een stuk frisser. Nu moet ik zeggen dat ze regelmatig wel gepoept heeft zonder dat ik het merk hoor. Dan kom ik er pas achter bij het verschonen, maar als ik het merk haal ik haar er idd maar gewoon uit. Ben benieuwd hoe ze daar op reageert.
poepluier moet je wel snel verschonen.anders krijg je luieruitslag, is geen pret. het kind blijft dan ook maanden lang gevoelig voor luieruitslag. ik weet niet waarom je inbakert, maar als het echt niet heel erg nodig is doe het gewoon niet. mijn zoontje ging wel snel weer slapen na het verschonen, anders 10mn in de box daarna meteen weer naar bed.
ik had de puckazak en deed niet heel de zak uit, gewoon de rits openmaken hydroluier eronder voor het knoeien, verschonen en hup de zak weer dicht. ik liet hem dan gewoon zijn bedje liggen met verschonen.
gewoon verschonen en weer terug in bed leggen..en als ze dan niet wil slapen,jammer dan tis niet zo fris om dr te laten liggen ermee, en t geeft ook irritaties..en ze komt er dan helemaal onder te zitten..(ligt er ook een beetje aan hoe ze slaapt..)
@Belize, het is nodig, anders deed ik het niet @Blup, daar had ik nog niet aan gedacht, Haar armpjes liggen dan wel helemaal vast maar bij de benen kan ik het makkelijk even losmaken. Volgende keer maar es proberen!
Meestal wordt Simon wel wakker na een tijdje. Dus in eerste instantie laat ik hem liggen. Duurt het te lang, dan ga ik het verschonen.
Hoe dan ook verschonen, straks de billen helemaal open. Daarbij vind ik het echt vies als je je kind in haar/zijn poep laat liggen.
Ik hoor hem nu regelmatig 's nachts als ik hem terug leg na zijn voeding. Het klinkt alleen als scheetjes en tot nu toe bleek dat iedere ochtend ook zo te zijn geweest. Als ik echt hoor dat het poep is zou ik het wel direct doen. Naast de irritaties gaat het anders ook zo plakken en krijg je het moeilijk schoon.
Hier heb ik een kleine die bijna elke nacht poept. Het 'probleem' is echter dat hij er niet wakker van wordt. Dat betekend dus dat hij 's ochtends met een vreselijke poepbroek wakker wordt. Niet lekker!!! Hij heeft tot nu toe nog nooit luieruitslag gehad, dus ja...dat valt gelukkig mee. Wel zit het dan lekker aangekoekt, maar ja...
Als het bij ons gebeurd verschoon ik haar meteen. Ik vind het zielig om haar met een poepluier te laten liggen. Gaat volgens mij zo branden aan de billen. Nu wil ze zelf ook meteen verschoont worden, dus dat scheelt dan wel!
mijn meisje heeft het ook een paar keer gehad, ik maak altijd een flesje met ca 50/60 cc melk. Daarna maak ik haar wakker, geef haar een schone luier en dan het flesje, dan valt ze tijdens haar flesje weer weg en slaapt ze weer verder!
Laten liggen is voor mij geen optie, poepen betekent verschonen. Als het 's avonds is, dan verschoon ik 'm in z'n bedje en eigenlijk slaapt hij daarna altijd prima door. Maar heb dan ook een makkelijke slaper. Vind het niet fris om hem de hele nacht te laten liggen in een vieze luier en bovendien slecht voor z'n huid. Buiten dat zou ik zelf zo ook niet willen slapen
Als ze had gepoept dan ga ik haar altijd gelijk verschonen, ze doet het nu nog weleens maar dan word ze zelf wakker en wil niet verder slapen, voor mij een teken om eens ff te checken of ze toevallig gepoept heeft, en vaak is dit dan wel zo.