Mijn dochtertje van 7 weken heeft haar voorhoofd op mijn sleutelbeen laten vallen terwijl ik met haar rondliep. Ik weet dat ik haar hoofdje moet ondersteunen. Ze zit nu in een huilfase, ik loop de hele dag met haar rond en ben zo voorzichtig.. Totaal onverwachts liet ze haar hoofdje vallen. Voor mijn gevoel ging dit best hard. Ze huilde twee tellen, ik heb haar bolletje gekust en toen was het goed. Toch maak ik me zorgen: kan dit kwaad?
Denk het niet hoor.... Even in de gaten houden of ze zich verder hetzelfdde blijft gedragen, goed blijft drinken en niet suffer is dan gewoonlijk.... Een hoofdje dat door het geboortekanaal geperst kan worden kan gelukkig wel tegen een klein stootje...
hier het hoofdje tegen de deurpost.. best hard.. dikke blauwe bult.. en dat sleutelbeen heeft ze ook al 100 keer van dichtbij gezien. komt wel goed
Is hier ook gebeurd, zelfs een paar keer. Dat hoofdje vliegt ook soms zo ineens de andere kant op in het begin, hoe voorzichtig ik ook was. Maar ze leek er meestal geen last van de hebben.
Nee kan geen kwaad. Mijn zoontje sloeg zichzelf met zn vuistje in zn oog gisteren. Gelukkig niet blauw maar scheelde niet veel
Dat is mij in het begin ook wel eens gebeurd... Dan liet ze zo haar hoofdje naar voren vallen, ondanks dat je het ondersteunt, of gewoon even zo'n headbang-move... Vond het ook altijd zo sneu, maar meestal leek het haar niet eens pijn te doen en ze heeft er sowieso niks aan over gehouden.
hier ook vaak gebeurd! gewoon opletten of ze ergens last van heeft zoals iedereen al zegt maar je bent niet de enige waar het bij gebeurd!
Ook hier gebeurde dat toch wel regelmatig. Voor ik het doorhad liet hij zijn hoofdje voorover vallen (terwijl ik de achterkant ondersteunde) en hop... weer hard tegen mijn sleutelbeen aan. Ik had het gevoel dat hij er meer van schrok, dan dat hij er echt pijn van had. Een paar weken later is hij sterk genoeg om zijn hoofd beter onder controle te houden. Dat is voor ons beide prettiger.