baby stukje papier opgegeten, gevaarlijk??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juliette77, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juliette77

juliette77 Niet meer actief

Mijn zoon van 7 mnd kruipt nu het hele huis door en vanmiddag had ie een reclamefolder te pakken. Heeft daar in een onbewaakt moment een hap uitgenomen en ik denk dat hij een stukje heeft doorgeslikt (ik heb het grootste deel uit z'n mond gevist). Weet iemand of dit kwaad kan, het zal ongetwijfeld niet gezond zijn maar verteert het gewoon in de maag denken jullie??
    Dank alvast!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Mijn zoontje heeft een periode vrij veel papier geknaagd, ook bijv. die dikke kartonnen boekjes als hij ze te pakken kreeg. Hij knaagde er gerust een gat doorheen en dan dacht ik: jeetje, wat is hij stil ;) ja hoor... een gat erin... (letterlijk een boekenwurm :D)

Ik heb het nagevraagd op het cb en die zeiden dat het totaal geen kwaad kon, tenzij ze er zoveel van aten dat ze er verstopt van raakten. Maar dat zal in jullie geval zeker niet zo zijn!
    Neemt natuurlijk niet weg dat je probeert het te voorkomen, hihi ;)

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Nou mijn dochter is net een jaar maar soms denk ik dat ze nog eens een telefoongids uit gaat poepen. Ze heeft al zoveel opgegeten....ik kan het ook niet voorkomen voor ik het weet zit ze weer ergens op te knagen. Komt er vanzelf weer uit hoor!!!

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hihi..als dat kwaad kon, zou mijn zoon één van de ongezondste kinderen zijn in de provincie, vrees ik.
    En kurk dat hij al gegeten heeft! :$ (hij vindt onze kurken onderleggers, die van de ikea, héérlijk! ;))

5. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hihi, net of ik mijn dochters vrhaal lees, ze is nu 14 maanden en echt een papier monster, nu begint het minder te worden, maar voorheen, ze leek wel en hond die het in stukjes scheurde, ze zal vast wat opgegeten hebben, maar zei vond het heerlijk om er op te zuigen, en na een half uur of zo kwam er z on nat propje uit de mond.
    Deed ze ook met billendoekjes, heerlijk om te sabbelen... nu gelukkig niet meer.

Kan geen kwaad hoor.

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahahhaha hier geen papiertjes eter maar een stukje opeten kan absoluut geen kwaad hoor. geen zorgen maken

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Liever een stukje papier dan een dode bromvlieg zoals mijn dochter!

8. juliette77

juliette77 Niet meer actief

Thanks girls, ik ben gerustgesteld en zoonlief is z'n vrolijke zelf dus heeft er geen last van blijkbaar. Hij zit op dit moment heerlijk op z'n sok te sabbelen. De bijtring die ik speciaal heb aangeschaft wordt totaal genegeerd.
    Liefs Juliette

9. Skye

Skye Niet meer actief

Nou dat papier is nog goed voedsel.......vergeleken met wat mijn dochter ooit eens heeft gegeten. Durf het niet eens uit te spreken hahaha

10. misa

misa Niet meer actief

Hahahaha! Sorry, maar ik moet erg lachen! Zie het al helemaal voor me! Ik denk dan ook niet dat het kwaad kan. Ze poepen het wel weer uit!

11. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Dode bromvlieg? Haha gadverde....!

Hier ook een papierversnipperaartje. En ach, zuslief en ik aten vroeger onze eigen keuteltjes op ;)

12. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Mijn zoontje heeft het net het papiertje van m'n theezakje naar binnen gewerkt. Hij had honger denk ik. Hij heeft ook wel is cadeaupapier en folders gegeten. Ach, het zal wel lekker zijn.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    papier is hier bijna dagelijkse kost:D momenteel is de kampioen aan de beurt:D blaadje voor blaadje:D

Deel Deze Pagina