Mijn zoon van 7 mnd kruipt nu het hele huis door en vanmiddag had ie een reclamefolder te pakken. Heeft daar in een onbewaakt moment een hap uitgenomen en ik denk dat hij een stukje heeft doorgeslikt (ik heb het grootste deel uit z'n mond gevist). Weet iemand of dit kwaad kan, het zal ongetwijfeld niet gezond zijn maar verteert het gewoon in de maag denken jullie?? Dank alvast!
Mijn zoontje heeft een periode vrij veel papier geknaagd, ook bijv. die dikke kartonnen boekjes als hij ze te pakken kreeg. Hij knaagde er gerust een gat doorheen en dan dacht ik: jeetje, wat is hij stil ja hoor... een gat erin... (letterlijk een boekenwurm ) Ik heb het nagevraagd op het cb en die zeiden dat het totaal geen kwaad kon, tenzij ze er zoveel van aten dat ze er verstopt van raakten. Maar dat zal in jullie geval zeker niet zo zijn! Neemt natuurlijk niet weg dat je probeert het te voorkomen, hihi
Nou mijn dochter is net een jaar maar soms denk ik dat ze nog eens een telefoongids uit gaat poepen. Ze heeft al zoveel opgegeten....ik kan het ook niet voorkomen voor ik het weet zit ze weer ergens op te knagen. Komt er vanzelf weer uit hoor!!!
Hihi..als dat kwaad kon, zou mijn zoon één van de ongezondste kinderen zijn in de provincie, vrees ik. En kurk dat hij al gegeten heeft! (hij vindt onze kurken onderleggers, die van de ikea, héérlijk! )
hihi, net of ik mijn dochters vrhaal lees, ze is nu 14 maanden en echt een papier monster, nu begint het minder te worden, maar voorheen, ze leek wel en hond die het in stukjes scheurde, ze zal vast wat opgegeten hebben, maar zei vond het heerlijk om er op te zuigen, en na een half uur of zo kwam er z on nat propje uit de mond. Deed ze ook met billendoekjes, heerlijk om te sabbelen... nu gelukkig niet meer. Kan geen kwaad hoor.
hahahhaha hier geen papiertjes eter maar een stukje opeten kan absoluut geen kwaad hoor. geen zorgen maken
Thanks girls, ik ben gerustgesteld en zoonlief is z'n vrolijke zelf dus heeft er geen last van blijkbaar. Hij zit op dit moment heerlijk op z'n sok te sabbelen. De bijtring die ik speciaal heb aangeschaft wordt totaal genegeerd. Liefs Juliette
Nou dat papier is nog goed voedsel.......vergeleken met wat mijn dochter ooit eens heeft gegeten. Durf het niet eens uit te spreken hahaha
Hahahaha! Sorry, maar ik moet erg lachen! Zie het al helemaal voor me! Ik denk dan ook niet dat het kwaad kan. Ze poepen het wel weer uit!
Dode bromvlieg? Haha gadverde....! Hier ook een papierversnipperaartje. En ach, zuslief en ik aten vroeger onze eigen keuteltjes op
Mijn zoontje heeft het net het papiertje van m'n theezakje naar binnen gewerkt. Hij had honger denk ik. Hij heeft ook wel is cadeaupapier en folders gegeten. Ach, het zal wel lekker zijn.