baby swing

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sakinah, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Heeft iemand dat , zo'n (elektrische) babyswing..?
    en hoe beviel het?
    lang gebruikt ?

:) lijkt me zo heerlijk voor de beeb om in te schommelen
    maar ze zijn best prijzig dus zonde als je het bijna niet gebruikt hebt

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    een vriendin van me had er 1. Je moet er alleen rekening mee houden dat ze er niet lang inmogen. In totaal mogen ze 2 uur in een maxi-cosi voor hun rug en dit is net zoiets, dus dat zit bij dezelfde 2 uur in... aan de andere kant. Mijn vriendin woont in Canada en daar zijn die regels niet dus ze gebruikte hem veel langer dan hier aangeraden, en haar dochter heeft er niets van gekregen...

3. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik heb hem met mijn babyshower gekregen. Hij ziet er super uit. Vind wel dat hij erg snel schommelt al op de laagste stand. Ik zou hem toch zelf niet hebben gekocht omdat ik het veel te veel geld vind voor 6 maandjes. Maar ik heb heb hem nog niet gebruikt. Misschien dat ik het geld waard vind als ons beeb is geboren :)

4. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Mijn meisje heeft m cadeau gekregen van me broer met het offerfeest.
    ik ben er helemaal blij mee.
    Hij heeft behalve schommelstanden ook vibrerende stand.
    Ze geniet er echt van als ze er in zit, meestal maar een uurtje ofzo.
    Ik vind het zelf het geld zeker waard, had m namelijk zelf wel gekocht als ik m niet cadeau had gehad.

5. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    klinkt goed, er zijn nog wel wat mensen die wat willen kopen voor me. dus misschein vraag ik hun wel gewoon centjes en dan kan ik die kopen :D

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb echt spijt dat ik niet zo'n babyswing heb gekocht. Dacht altijd dat het 'onzin' zou zijn, maar toen mijn zoon naar het kdv ging en bleek dat ie daar echt heerlijk rustig van werd, baalde ik wel dat ik het niet had gekocht.
    Om hem toen alsnog te kopen vond ik wel zonde van mijn geld. Hij was toen al een maand of vier.

7. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wij hebben de Nuna Leaf. Die schommelt ook heen en weer, al moet je die wel een setje geven. Wij hadden er een touwtje aan vast gebonden, zodat we m vanaf de bank heen en weer konden wiegen ;) heb ook naar zo'n babyswing gekeken, maar vond t zelf nogal duur voor de periode dat je m gebruikt. In de Nuna kan tot 15 kilo volgens mij en daar ligt/zit ze nu met 9 maanden nog steeds heerlijk in. Verder vond ik m ook mooi en is het niet zo'n grote sta in de weg.

8. HOG

HOG Niet meer actief

Goed om te horen dat het bevalt, want mijn broer wil mijn nog een cadeau geven en hij vroeg wat ik wilde en zat aan zo'n babyswing te denken.

Maar er zijn er toch een aantal soorten op de markt, welke hebben jullie??

9. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28

Ik heb deze gekregen. Maar volgens mij niet in nl te koop. Ik heb hem van mijn nichtjes uit Duitsland gekregen.

10. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Ik heb de bovenste baby swing ook.Nu al weer 4 jaar geleden gekocht bij babypark,veel plezier van gehad.En bekleding is weer uitgewassen en zo goed als nieuw,word straks weer gebruikt voor onze 2e.Onze zoon werd er echt rustig in!Echt een aanrader hoor.

11. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Is zeker wel aan te raden bij onrustige kindjes maar ze mogen er niet te lang in.
    Sommige hebben ook een 'lig-stand'.
    Op het kdv waar ik werk hebben we er ook 1 staan maar die batterijen zijn wel erg snel leeg!
    Op mn vorige werk hadden we er 1 die we moesten aandraaien, vond ik echt een super ding!
    Voor thuis wil ik m zelf niet, hij neemt toch wel erg veel ruimte in beslag.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb en Graco Sweetpeace. Deze is op elektriciteit, heel groot voordeel vind ik.
    Mijn dochter huilde toen ze klein was best veel en in de sweetpeace viel ze meteen in slaap, echt top. Nu is ze 8 maanden en zit ze er nog graag in!! Ik vind het een superding.
    Deze heeft 3 verschillende standen (helemaal zit, half lig en meer liggen zeg maar), een verkleiner, en een hele hoop geluiden en standen. Vooral de baarmoedergeluiden die erop zitten waren hier een heeeeel groot succes toen ze klein was, ze viel dan metéén in slaap!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik werk op een kdv.. het ene kindje vind het fijn, het andere weer niet. Het is erg rustgevend dus bij een onrustig kindje is het erg fijn. Maar ik zou niet teveel erboven hangen enzo wat je op die foto zag... kan erg druk zijn, terwijl zo'n stoeltje erg ontspannend is.

succes!

Ik twijfel ook hoor, zou hem best willen maar ik denk aan een baby-box-hangmatje, Stuk goedkoper en minder ruimte:)

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik vind de meeste net van die kermis dingen :) Echt niet mijn smaak...

Maar de nuna leaf zijn wij wel helemaal weg van (vooral mijn man) maar ik vind hem best groot.
    Maar kun je hem echt als wipstoeltje gebruiken of niet?

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik had zo'n take a long van fisher price, lekker compact en echt ideaal!!!! zat een ligstand op, dus veilig te gebruiken

16. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Rainforest Take along schommelstoel gehad en het was een groot succes. We hebben hem 7 maand gebruikt en toen werd mijn zoon er helaas te zwaar voor.

Wij kochten hem overigens voor 99 euro (aanbieding) en hebben hem via marktplaats weer verkocht voor 45 euro dus uiteindelijk viel de prijs wel mee.

Omdat onze zoon zo dol was op het schommelen hebben we daarna een baby bjorn balance gekocht. Die kan t/m 13 kilo gebruikt worden en is echt een mega succes hier.

Kortom; die stoeltjes zijn vrij aan de prijs maar dubbel en dwars hun geld waard!!!!

17. emje

emje Niet meer actief

wij willen de fisher price swing n rocker gaan kopen. deze kan je kindje ook nog gebruiken als ze wat ouder is.

18. HOG

HOG Niet meer actief

Ik wil er nu eentje van Fisher Price, maar wel eentje waar een ligstand op zit.

Zit er een ligstand op de Swing n Rocker, en op de Cradle Swing? Bedankt alvast.

Deel Deze Pagina