Ik lees veel vrouwen over gratis kado's die ze aanvragen zoals de Blije Doos. Ik ben dan altijd bang voor wat er met mijn gegevens gebeurd. Maar tegelijkertijd ben ik gek op gratis dingetjes! Hahaha!! Wie van jullie heeft de dozen aangevraagd? En heb je er veel spam door gekregen?
Het eerste flesje wat wij gebruikten kwam uit zo een doos. En de speentjes die er in zaten gebruiken we nog. Pakje pampers ook helemaal opgebruikt. Ik vond het zelf voor de rest vooral veel reclame en kortingsbonnen.
Ik heb bij veel dingen gewoon een oud e-mailadres gebruikt en anders gewoon direct weer afmelden voor nieuwsbrieven Sommige organisaties hebben mijn gegevens tóch al (zoals Kruidvat) dus dat maakte mij niets uit.
Een Avent flesje, speen van Bibi, pakje pampers, klein potje sudocreme, probeerverpakking Always, alcoholvrij drankje, WIJ magazine en aantal andere boekjes en bonnen. De inhoud verandert overigens niet dagelijks. Vriendin die hem vorige week ophaalde had deze inhoud ook. Gewoon aanvragen, gratis is gratis.
Bij de eerste wel zo’n doos aangevraagd maar zo bijzonder vond ik de inhoud niet, en wat een reclame zooi kreeg ik zeg. Ik raad het niet aan
Bij de eerste had ik veel van dat soort boxen aangevraagd maar werd platgebeld na de bevalling over abonnementen op wij magazine en andere baby gerelateerde dingen. Doe het niet weer. Hooguit Kruidvat.
Bij de eerste aangevraagd. Daarna niet meer, vond de doos niet zo bijzonder, voornamelijk reclame en inderdaad veel belletjes na de bevalling.
De doos van babydump is wel erg leuk. Tenminste, twee jaar geleden was die leuk. De minste reclame er in en echt dingetjes waar je iets aan hebt. Verder gebruik ik mijn huistelefoon nummer voor dit soort dingen, we hebben wel aansluiting maar geen telefoon en een oud e-mailadres.
Het blad de wij vind ik wel leuk om te krijgen ! Krijg je een heel jaar lang. En gratis mutsje met naam. Ik ben daarna nooit gebeld. Maar kan ook omdat ik vaak een nep gsm nummer opgeeft...
Blije doos is de enige die ik echt de moeite waard vind. Babydump is op zich wel ok. Maar bij die ban Etos krijg je n blije verkoper aan de tel die je folders wilt aansmeren
Dan ga ik 'm toch maar aanvragen. Maar dan niet met mijn telefoonnummer. Heb een zin in al die bedrijven die me iets willen verkopen. Ik kan zo slecht 'nee' zeggen, straks heb ik allemaal nutteloze abonnementen of dingen gekocht.
Ik heb aangevraagd: -de zwangerdoos en de babydoos (etos/ ouders van nu), babydoos kun je na de bevalling ophalen geloof ik -blije doos (wij/prenatal) -babydump kadodoos -kruidvat mama en baby voordeeltas. Er zat allerlei reclame en kortingsspul in de dozen, maar ook vrij veel bruikbare dingen. Ik heb een speciaal reclame-mailadres dat ik voor zulke dingen gebruik. De mails komen daar dus direct in mijn spam-mapje. Verder ben ik slechts 1x gebeld door ouders van nu, voor een "geweldige aanbieding". Maar toen ik zei dat ik het blad niet hoef omdat ik m gratis bij de bieb kan halen (ben ik toch al lid van), was het ook klaar...
Van Babydump vond ik wel de meest zinvolle, niet teveel reclame of vervelende telefoontjes, handige lepeltjes, tuitbekers en bakjes, sokken, romper, hydrofiel washand, knuffeltje als ik het zo moet bedenken..