Iemand die toevallig weet hoe de winterjassen van tumble n dry vallen? Ik wil er 1 bestellen maar twijfel over de maat. Zoontje is nu 10 maand, ongeveer 73 cm en kledingmaat is nu 74/80. Ik dacht aan de 86? Maar weet niet of het goed op maat valt of juist groter/kleiner.
Ik heb echt geen idee. Ik heb ook een leuke gezien van Tumble 'n Dry.. zoontje heeft nu maat 80 (al de hele zomer) dus twijfel tussen 86 en 92.. Over het algemeen vind ik dat merk wel wat kleiner vallen, denk dat ik maar gewoon ga passen...
Ze vallen gewoon op maat, zelfs iets ruim. Mijn zoon heeft 2 jaar met dezelfde jas kunnen doen. Maat 98. Eerste jaar zat hij in 92-98 en het jaar daarna richting de 104. Ik heb nu voor beiden weer een tumble winterjas. Hopelijk kan zoon hem weer 2 jaar aan 😉 Edit: mijn dochter is 8,5 maand. Ook ongeveer 73 cm. Heb de jas in maat 80 gekocht.
Ja lastig he. Hier geen winkels in de buurt dus moet bestellen. Ben bang dat ie in 86 verzuipt maar daarin tegen moet hij hem sowieso tot maart aan. Koon hoe valt maat 80 bij je dochter, zit die nu redelijk goed of heeft ze nog voldoende ruimte om te groeien in de jas? Hihi zou mooi zijn idd als je zoon de jas weer 2 jaar aan kan. Scheelt toch weer
Valt zeker nog ruim. Dus die kan ze echt wel aan tot maart. En het leuke van tumble jassen is dat je ze op marktplaats weer goed kan verkopen.
Ja klopt! Heb voor dochter de nieuwe van z8, die kan er volgend jaar of het jaar erop ook op. Die zijn altijd zo weg