Morgen vliegen we naar Engeland, de vlucht zal ongeveer 2 uur duren. Ons laatste vliegreis was een ramp. Veel huilen, ontevreden en boos. Ook was hij moe maar slapen lukte niet. Ik heb de tablet al volgestouwd met filmpjes, ook neem ik natuurlijk genoeg eten, drinken en lekkers mee. Wie heeft meer tips?
iPad volladen en vreten mee. Meer tips zijn er eigenlijk niet. En trek je vooral niets aan van je medepassagiers, jij kan er niets aan doen als je zoontje huilt. Hoe laat vliegen jullie en hoe oud was hij de vorige keer?
Twee uurtjes valt mee, met eten, drinken en filmpjes moet je een eind komen Misschien nog een cadeautje mee? Zijn favoriete knuffel? Boekjes om voor te lezen en zelf te bekijken? Goede reis! Hier trouwens een heel goede ervaring met vliegen met een dreumes (dochter was 1,5) en een heel slechte (met zoon van 16 maanden). Beide vluchten gingen naar China, die tweede was echt afzien
Hij was de laatste keer net een jaar. Dat was echt drama. Het is een redelijk kalm jongetje op het gebied van huilen en zeuren. Maar zodra we vast moesten zette hij het op een gillen en dat stopte niet totdat we uit het vliegtuig mochten een uur later. Hij is nu bijna anderhalf. Zijn karakter is wat toegenomen op het gebied van 'ik wil dit niet' dus ik vrees het ergste , haha. Boekjes is ook een goed idee. We hebben deze keer ook meer ruimte geboekt waardoor hij tijdens de vlucht meer kan bewegen. Ik kan er idd niets aan doen als hij huilt dus ik trek me zuchtende en kreunende medepassagiers niet zo aan. De vorige keer hadden we ook erg vriendelijke stewards. Die kwamen met fruit en een speelgoedje. (Moest hij niets van hebben hoor , maar het gebaar was lief, haha )
Koekjes/fruit meenemen iPad idd voor filmpjes Wij zijn pas wegen vliegen met 13mnd dreumes, was terug wel avond maar heerlijk in de draagzak en ze was zo vertrokken. Aandacht van andere mensen vond ze ook intressant. Succes en probeer je niets aan te trekken aan andere mensen (i know heel makkelijk gezegd)
Even een update Het is erg goed gegaan! Het stijgen en landen was wel drama.. Stilzitten en die luchtdruklagen vindt hij niet fijn. Maar eenmaal los was het prima. Hij heeft bijna de hele reis filmpjes zitten kijken en kruitnootjes gegeten. Hij blij, ik blij, medepassagiers blij, iedereen blij