Baby te huur

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kimm1988, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik vind het helemaal niets. Waarom doe je als ouder daar aan mee, je kind uitlenen voor zo´n programma?
    Doet het je kindje goed?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

goeie vraag, nee het doet hun kindje niet goed. de ouders worden er waarschijnlijk zelf wel beter van.....

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    En hoe ben ik er beter van geworden? We hebben er geen geld voor gekregen. En hoezo doet het mijn kindje niet goed? Hij heeft er niks aan overgehouden. En is nog steeds altijd even vrolijk en peuterig :D....

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Heb jij hier aan mee gedaan?
    Hoe vond je dat deze ervaring?
    welke de eerste of de tweede?

5. Saaya

Saaya Niet meer actief

Ja, ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen :)

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

vond weer grappig om te zien ;)
    en benieuwd wat er komen gaat.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat zijn ze weer verschrikkelijk naief enzo, ik ben benieuwd wat dat gaat worden! Ik vond overigens Tessa, wel erg lief overkomen zeg, dat meisje dat de draagmoeder is van de jongens. En leuk om te zien hoe ze dit deel 'opgelost' hebben :)

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Pff ja, vooral die Yvet vond ik héél erg naïef. "Als ik zelf zwanger ben, ga ik heel veel trainen zodat ik niet zo'n dikke buik krijg." Haha, alsof je daar invloed op hebt.
    Ik vraag me ook af hoe "serieus" die Tessa er over na heeft gedacht om draagmoeder te worden. Volgens mij hebben zij alledrie zoiets van: "dat doen we even."

Trouwens, weet iemand hoe 't kan dat weer dezelfde huizen worden gebruikt? Is daar in de tussentijd niks mee gedaan? Lijkt me sterk dat die huizen een jaar leeg hebben gestaan, maar ik kan me ook niet voorstellen dat als er wel bewoners zijn, ze het allemaal maar prima vonden dat ze een tijdje hun huis uit moeten.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Sjips.... gemist! :x :)
    Komt er volgende week weer een aflevering?

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Ja een paar weken lang nu....

11. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    haha dit dacht ik ook toen ik die huizen weer zag!

12. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Ik vind het ene leuk programma, Vorige seizoen ook helemaal gekeken.
    Deze stelletje hebben een 'kinderwens' en zo kunnen ze eens zien hoe het gaat als je een kind moet opvoeden.

Persoonlijk zo ik mijn kind niet uitlenen moet je durven.

@kimm1988
    ben wel benieuwd hoe jij het allemaal ervaren heb?
    Toch wel raar om je kind een paar dagen af te geven zeg maar.
    Maak je van te voren al kennis met het stelletje of niet?

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Ja Ticho (3 jaar) heeft hier aan mee gedaan. (baby te huur 2)
    Het was in het begin heeel erg wennen. Je kind van een afstand zien.
    Hij wist dat hij ging logeren.
    We kregen elke ochtend en avond de pedagoog op bezoek en die vertelde hoe hij had geslapen en hoe de dag is geweest. Als wij ergens NIET mee eens waren gaven we dat aan en dan veranderde het gelijk.

Maar of ik ivy als ze groter is ook mee laat doen. Dat weet ik niet. Ik denk het wel. Het is een erg goede leer voor de jeugd. En er is 24 per dag iemand aanwezig van de pedagogen in het huis. Dat geeft een erg fijn en veilig gevoel.

Het is een rijke ervaring al vind ik het zelf

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

Nee we hebben het stelletje niet gezien dan alleen op foto. Maar er is ons van te voren wel het een en ander gezegd over hen.

En over de huizen. Ja ze staan gewoon al een jaar leeg. Het zijn mooie grote huizen.. alleen ze zijn erg duur voor zo'n woning. Voor hetzelfde geld heb je net buiten de stad iets groters... Vreemd genoeg hebben ze gewoon leeg gestaan... En bij de buurt is van te voren toestemming gevraagd en er mocht nog een keer gedraaid worden.

15. Saaya

Saaya Niet meer actief

Fijn om een ervaring van 'inside' te lezen, zo te lezen is het een mooie ervaring geweest! :D

16. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

ik heb het voor het eerst een stukje van gezien,
    heb dubbel gelegen van het lachen, tuurlijk is het een goede oefening, maar ineens hebben ze een buik om en kunnen helemaal niks meer...
    daarbij tuurlijk het is televisie, maar is dit echt seriues bedoelt, ik vond eigenlijk een beetje gemaakt over komen, de afleveringen zijn ook op internet te zien? kan het namelijk niet zien en de video staat al voor wat anders geprogrammeerd (lig dan al lang en breed gestrekt op bed de wekker gaat op maandagmorge om half 4)

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het is BNN ;) dus ZEKER met een knipoog . En ja, je kan het op internet zien.

18. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Leuk!:D

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Joepie! Ik ben weer helemaal up to date! Net de aflevering gekeken op uitzendinggemist.nl. Vond het een leuke aflevering :D Ben benieuwd naar wat er komen gaat inderdaad!

20. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    ik heb het idee dat het herhalings zijn,het komt me allemaal zo bekend voor die stelletjes...

Deel Deze Pagina