Baby te huur

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kimm1988, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hihi ja inderdaad een homo stel neemt inderdaad kinderen...

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    :) :) Ja inderdaad als je het zo bekijkt... Maar toch, ik vind het irritant als mensen het zo zien... ;)

Ik vind Quinta een leuke en mooie meid! Ik snap alleen niet wat ze bij zo'n dropveter doet! Volgende week gaan ze in relatietherapie, zag ik!

3. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het net gezien net. Wat een enorme lul is die Tekuya zeg. Ik begrijp niet wat zo'n mooie meid in hem ziet. Het is wel leuk om te zien hoe die jonge moeders en vaders het doen. Dat homostelleje vind ik wel grappig, heel zorgzaam en lief zijn ze voor hun kindje. Zelf zou ik ook nooit mijn kinderen uitlenen hoor, ze zullen dan overstuur terugkomen hahaha.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

echt waar dat die quinta nog bij die takuya is onvoorstelbaar ;)

env erder die yvet vind ik ook wel leuk. Ja ze wilt echt alles goed doen, maar ik vind dat ze het ook wel vrij goed doet, en zo onwijs rustig blijft met alles. Nee, ik vind haar toch de beste en leukste met de kinderen.

Verder dat homostel vorige week zwaar aan geirriteerd van kinderen nemen als je leven over is, nou dan zal mijn leven aardig over zijn. 20 jaar al kindje van 2 en 1 op komst, nou arme ikke. Maar mijn leven begint nu pas ik geniet volop ;) dus jammer voor hun.

En dan die meid met 2 kinderen en die vriend, tjah 10 kinderen wilt ze maar ze kan er 1 niet aan laat staan 2 nu ;) wel flauw dat niemand haar hielp, maar als ze echt kinderen wilt ga je zulkde dingen als je naar een speeltuin gaat niet aan een vreemde vragen lijkt mij ;)

5. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hahah idd ik zou me ook geen leven kunnen voorstellen hoor zonder kinderen. Maar goed ze kiezen wel aparte gevallen uit voor zo'n programma anders kijkt er niemand meer natuurlijk ;)

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat quinta zegt, liefde maakt blind, wat hun betrefd is het mischien goed dat ze hier aan meedoen, beter er zo achter komen dat er wat scheef zit, dan er achter komen als er echt een kind is.

verder is het oppassen op een kind heel anders dan je eigen kind.
    en de uitspraak die gedaan is dat je leven voorbij is. geeft eigenlijk aan, dat je aan kinderen gaat denken als je eraan toe bent, en als je heel veel wil in het leven, en nog niet je leven goed op de rails hebt is het er eigenlijk de tijd nog niet voor. je bent nog in ontwikkeling. wanneer je alles meer op orde hebt, is er meer rust, en daar kan je zelf ook meer profijt van hebben.
    bij alle stellen krijg je het idee dat ze er nog niet aan toe zijn, en om eerlijk te zijn als ik ze zo bezig zie dan hoop ik dat ze het nog even voor zich uitschuiven. want als je ziet hoe snel ze al in de stress schieten, lijkt alsof ze denken van leuk een kind, als het maar niet lastig is (en wat is lastig)
    het homostel vind ik nog het meest rustige stel, als ik dan toch kiezen moet

7. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het ook een super programma, alleen dit seizoen heb ik niet echt gevolgd. Het alleen gisteren gekeken. Vorig seizoen had ik wel helemaal gezien, erg leuk!

Maar ik vind dit seizoen minder... Die quinta met haar vriend.. tjezz wat een relatie. Ik vind haar vriend maar een rare gast. Passen totaal niet bij elkaar.

En dat donkere meisje is ook zoo dom. Toen ze in de speeltuin waren wou ze hulp en was ze aan het huilen. Vind ik een beetje zielig. Als je zelf 2 kinderen hebt moet je het ook wel een dag alleen aan kunnen. Zonder hulp van mensen en zonder te janken

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Wat is Ticho een schatje he (A) hihi

Ik vind dat quinta en takuya het goed gedaan hebben in de dierentuin. De sfeer zag er een stuk leuker uit. Heerlijk om dat zo te zien.

En yvet... Een heerlijke positieve meid :D

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @kimm1988, mooie zoon heb je :D

Ik vind die Quinta en Tekouja ook niet bij elkaar passen. Tekouja is echt een moederskindje...kan niks zelf.

Yvet en Joshua vind ik een leuk stel, zijn erg lief tegen elkaar. Yvet probeert inderdaad alles goed te doen, maar dat probeert toch iedere ouder.

Abbygail en Jelle vind ik nog best onvolwassen. Inderdaad zijn 2 kinderen best zwaar, helemaal als je er niet in bent gegroeid.

Max en Martijn gaan best leuk met de kinderen om, maar vind ze soms ook wel irritant.

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik vond de opmerkingen van die Tekouja ook erg irritant.

Dat hij geen boodschappen wil doen, niet koken enz....
    typisch bij zo'n jongen :(

Irritant ventje, ik had m meteen de staat opgeschopt. Zielig figuur

11. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind het echt leuk :)

alleen die Yvette.. ik vind haar echt vreselijk irritant, ondanks dat ze het wel heel goed doet..

en om over die Takuya maar te zwijgen ;)

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    gewoon vis in een pan zonder botten. nou als dat mijn man was geweest. wat het zo ie zo mijn man niet geweest.en had ie heel snel buiten gestaan.

wat ik wel jammer vindt is dat max en martijn wel steeds makelijke kindern krijgen

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ja dat idee heb ik ook wel een beetje, dat die er vrij gemakkelijk vanaf komen. Hoewel max het ook weer wel goed aanpakte met dat haren wassen van dat meisje. Dat had een heel drama kunnen worden, maar dat werd het niet uiteindelijk, omdat hij vrij kordaat optreedde. Ik vind Max zowiezo wel de beste 'vader' , maarja, hij heeft natuurlijk wel een klein beetje geleerd omdat hij een klein broertje heeft.

14. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    haha ik vind wel erg leuk progamma maar soms pfff... hahaha

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    omg die pubers vanavond, heb wel gelachen hoor, vooral dat voorstukje dat yvette zei, maar straks proberen ze jou te versieren... haha
    en dat tequila (ik noem hem zo) zei van wat is dat voor rare naam van dat meisje, alsof zijn naam zo alledaags is

abygail was toch wel erg fanatiek, en volgens mij heeft ze best wel oogkleppen op, want geloof dat ze overtuigd ervan is dat ze alles goed doet, en dat alles wat niet goed gaat aan anderen ligt. en bij kritiek voelt ze zich erg snel aangevallen.

verder een lekker programma om naar te kijken en je af en toe te ergeren en te lachen.

volgende week krijgen ze een bejaarde :confused:

16. Saaya

Saaya Niet meer actief

heb alvast afl 6 gezien... omg.. :confused: (en dan bedoel ik niet de kandidaten)

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wie dan? de pubers of bejaarden? nu word ik nieuwsgierig

18. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
  19. luuus

luuus Niet meer actief

hey saaya waar heb je afl 6 al gezien dan hij staat nog niet op de site?

20. luuus

luuus Niet meer actief

heb hem al thnx:D ik ga hem morge kijke

Deel Deze Pagina