Baby te huur

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kimm1988, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    heb ook net aflvering 6 zitten kijken.
    Mijn god zeg! die opmerking van dat max en martijn het makkelijk hebben trek je na het zien van aflevering 6 denk ik wel terug hihi!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    haha idd, maar oke: Zij mogen ook wel een keertje zweten ;) , want zéker met die pubers hadden ze ontzettend veel mazzel!

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ja daar heb je zeker gelijk in! ze hadden inderdaad telkens makkelijke kinderen, maar die opa is wel extreem hoor, kanonnen :confused:

4. acire

acire Fanatiek lid

ik vind die man wel komisch.

zolang hij niet in mijn buurt komt

5. Saaya

Saaya Niet meer actief

ja idd... ik heb ook niet alleen een beetje medelijden met hun, maar ook met de rest als je kijkt naar hoe hij tegen quinta uit viel.. :confused:

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Dat was inderdaad niet normaal nee, Quinta vroeg alleen maar of ze een welkomstborrel kwamen drinken, arme zei.

Ik denk dat deze man na het overlijden van zijn vrouw, altijd alleen heeft geleefd en het niet aandurfd om in gezelschap te zijn van andere, majah doe dan ook niet aan zo'n programma mee :(

7. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

een ding denk ik moeten we ook niet vergeten. een oudere verzorgen dat is wel iets anders dan een oudere gehandicapte verzorgen. voorbeeld over wat hij zei in het voorstukje voor afl. 7 wie helpt mij naar boven/ bed. In nederland is daar ook de instelling thuiszorg voor met het bekwame personeel die precies weten hoe ze een gehandicapt persoon moeten ondersteunen en hebben hiervoor ook matarialen, denk hierbij een aan traplift, takellift voor uit bed te helpen etc. en daarbij vind ik zoals hij als zei dat hij smorgens koffie of thee op bed wilde. hij wordt verzorgt maar zit niet in een hotel! arme max en martijn

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou denk eerder dat mensen het niet meer aandurven om in zijn buurt te zijn. ik zou het ook niet willen. het is gewoon asociaal hoe die man doet, hij eist van alles en een goede behandeling, maar behandeld anderen niet zo.
    en vind dat quin ook nog rustig bleef, had zelf wel even gezegd wat ik vond denk ik. maar ze was ook totaal overdonderd.

en yvette met dr ranja in een wijnglas. ohoh, ze vind die man zo lief, en dan zegt hij tegen haar vriendje dat die niet zo jong moet binden, er is zoveel te halen, forget it, zei die, haha yvet raakt geshockt

9. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    ik moest zo lachen met die bejaarden hahaha. nou ik zou ook gek worden met zo zeurde die max heeft hahaha

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik vind die jongen met die korte haren van dat homo stelletje echt vreselijk iri...... Dat die zo over die oude man praat. Oudjes zeuren altijd wel, maar om er dan zo over te gaan praten vind ik niet netjes.

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeft iemand de laatste aflevering ook gezien?
    Wat een dramaqueen is abbygyl zeg hoe kun je jezelf zo verschut zetten.
    Ik heb samen met mn vriend helemaal krom gelegen het was weer geweldige televisie :)

12. Saaya

Saaya Niet meer actief

bij abbygail en jelle zijn dingen niet verlopen zoals het zou moeten tussen hun en BNN.. er werden mensen gepushd om dingen te zeggen die niet terecht waren of die ze niet wouden zeggen etc..

En dat was de druppel, dit hebben ze laten weten via hun hyves, toen ze zagen hoe de afleveringen in elkaar waren gezet enzo..

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb dat ook gelezen, maar dan nog hoor... Ik weet het niet. Ze zijn misschien als een soort karikatuur van zichzelf afgeschilderd door bnn, maar ik denk dat ze toch ook gewoon wel een beetje zo zijn, juist ook door die blog te lezen krijg ik dat idee. Maar oke, het blijft altijd moeilijk oordelen van zo'n afstand.

14. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
  15. errisjuh

errisjuh Lid

6 jan 2009
    52
    0
    0
    sint michielsgestel
    ik vind het een top progamma :D :D :D

16. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    nooit gzien de tiltel klinkt ook raar op welke zender komt dat dan :(:

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Is alweer afgelopen. Maar kwam op BNN op zondagavond

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Op nederland 3 dus..

19. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
  20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik vond het geweldig om te kijken. Was echt een leuk programma.
    Abbygail en Tatuya (is vast alle 2 niet goed geschreven), waren écht heel erg. Maar wel leuk om te kijken.
    En die twee jongens; 'als je je leven ook nog maar een beetje leuk vind, moet je zeker nooit aan kinderen beginnen'; zo grappig waren die 2.
    Was echt een leuk programma.

Deel Deze Pagina