Maar even serieus. Hoe oud is die mel? Ze gedraagt zich als een hele slechte puber van 15. En hoe ze over dat meisje praat. Allemachtig... dat vind ik echt niet normaal. En die Phil, die moet nog eens uit de kast komen haha. Hij deed wel iets beter zijn best leek wel.
Die Melanie is gewoon 24/7 ongesteld ofzo...wat een koe zeg! En dat gescheld waar die kinderen bij zijn.. Ik vind Evie echt zo'n lieverd en zo leuk!! Ik gun haar en Bart echt kindjes. Ze doen het zo goed.
Ik vond de 2 jongens ook weer heel leuk. Ik vond het juist wel schattig dat ze alles samen wilden doen omdat ze een kind maar zo kort in huis hebben.
Ik snap wel n beetje dat Zoë dat zei. Als je zelf n kind hebt groei je in alle fases mee. Ze krijgen nu telkens kinderen in verschillende fases en dan moet je je meteen aanpassen. Dat is naderhand wel ff van whoo wat een werk. Maar als je al kinderen hebt weet je dat het best mee valt en je lecen niet gelijk over is.
Wat een bitch die mel die is niet goed hoor. En die echte moeder en vader snap ik ook niet hoor ik had echt mijn B*k open getrokken. De rest doen echt hun best vooral de heren wat een leuk stel en zo liefdevol!!!!
Ja die Mel 😱😱😱 het is maar goed dat zij aan het programma mee deed en ik hoop dat ze eerst nog uit gaat puberen pffff
Ik zag inderdaad in het voorstukje dat die mel al weer gauw genoeg had van dat jochie. Zo sneu! En maar schelden. Zal je dochter zijn... En dat jongetje zowat nog onder de bus. Pfff Ik begrijp eigenlijk niet meer zo goed waarom ze aan dit programma mee wilden doen.
Ze zei het toch nog even toen dat jongetje er net was en ze buiten waren 'nu denk ik dat ik toch weer wel sneller kinderen wil' - nouja iets in die trant.. ze vergat alleen geloof ik even dat je ze niet als 6 jarige krijgt.. en inderdaad; ook hier heeft ze snel genoeg van. Evi vind ik zó leuk. Zo herkenbaar.. Maar ik vind het érg knap dat ze dit al uit kan spreken en onder woorden kan brengen naar Bart. Ja, ik ben blij met wat je gedaan hebt, maar ik ben moe en zie daardoor alleen de zooi en dan voelt het gewoon rot. En die uitspraak 'je leven voorbij' - die hebben we in een andere serie ook wel eens gehoord - zorgde toen ook voor veel :x:x
En die mel is 17 maar gewoon nog zo een puber zelf. Ik ging met mijn 18de uit huis. Als mijn zusje van 17 nu een kind zou krijgen zou ze die verdomd goed opvoeden en nog kunnen ook. Wat een naar mens is die mel, die kop alleen al pfff.
Ik kreeg bijna het idee dat Mel & Phil gescript zijn zo belachelijk kun je het bijna niet verzinnen, wauw.
En Evi viel geeneens uit (op beeld) , hier knettert het dan toch wel even en kan ik niet zo redeneren...
Ja dit vind ik ook een beetje. En het zijn natuurlijk ook vreemde kinderen. Bij je eigen kind heb je veel meer gevoel waardoor je dingen ook minder erg vind denk ik. Merk het zelfs met neefjes/nichtjes. Wat ik van andere kinderen vervelend vind, vind ik dat van mijn eigen kinderen niet. En ze is ook pas 20 dus wie weet willen ze over een jaar of 4-5 alsnog graag een kindje.