Die Mel:" kijk dit vind ik nou heerlijk een druk kind" ( terwijl ze zelf met haar neus in haar mobiel op een bankje zit) Phil speelde tenminste nog met het jochie. Arme Evi bij het ontbijt. Je eetlust vergaat hoor als je tegen dat gezicht van Mel aan moet kijken. Ze is 17 nog een echte puber. Mijn dochter van 16 zou zich heel wat beter redden. Die laat ik met een gerust hart thuis oppassen. ( Op haar jongere zus en 5 broertjes)
Er werd laatst in het nieuws al gesproken over een ouderschapscursus... nou Mel zou er niet voor slagen hoor! Die Phil moest echt opstarten maar hij probeert er nog wat van te maken. Zegt ook duidelijk tegen dat jochie dat hij een hand moet geven enzo. Probeert afspraken te maken, en dat is heel goed. Die Mel moet gewoon geen kinderen krijgen! [ ] Geschikt [x] Ongeschikt
Mel moet NU nog geen kinderen krijgen. Ze is nog zo jong, ze wordt echt ooit volwassen en wie weet dan. Ze is zelf nog puberaal dus haar gedrag is op zich niet heel bijzonder, maar waarom dit programma dan vraag ik me af. Dat homo koppel vind ik geweldig!
Ik ken geen enkele 16/17-jarige die zó onvolwassen is als Melanie. En ik ken er best een heleboel. Ik hoop dat ze idd ooit volwassen wordt... los van wel/geen kinderen krijgen overigens, ik vind haar hele houding vreselijk.
Wij moesten daar echt om lachen 'heerlijk zo'n druk kind, zo ben ik zelf ook'......en dan stil met je telefoon op een bankje gaan zitten Dat brood eten vond ik ook echt zieleig. Kindje krijgt een in vieren gesneden boterham met een vork, gaat ze netjes proberen met de vork te eten, valt het brood op de grond en dan gelijk maar gaan schelden:x.
Mel is gewoon zelf nog een groot kind maar die vriend van haar is ook een bijzonder type hoor. het homo stel vind ik echt super lief en zorgzaam
Ik heb het net terug gekeken en ik heb me weer kapot-geërgerd aan Melanie. Pffff wat een naar mens. Ik begrijp echt niet waarom ze zich voor het programma heeft opgegeven. Ze vind niks leuk.
Mijn zwager en zusje zijn 17. Gelukkig zijn zij heel wat beter met kinderen dan zij. Phil gaat nog wel, maar Melanie... Afschuwelijk, wat een naar mens. Toen dat stukje brood viel bijvoorbeeld. Ik zou zo boos zijn als ik die ouders was.
Ik vind het een groot toneelstuk. Als mijn kinderen bij Phil en Mel in huis zaten had ik ze de zelfde dag nog opgehaald. Als ouder zijnde laat je je kind toch niet zo kleineren. En als ik de ouders van Phil en M was zou ik mij op straat niet meer durven vertonen. En hoop voor de ouders dat de kinderen dit taal gebruik niet gaan overnemen.
Echt waar het is verschrikkelijk ik liet mijn kinderen geen minuut bij mel en phil. Wat een figuren Alle kinderen zijn kut?! Schelden als het kindje een broodje laat vallen? Vies eten?! Ze mag haar ogen uit haar kop schamen
Het is nog geen 5 minuten bezig en die melanie is alweer op niveau hahaha Wat een verschrikkelijk kind
"Lorenzo stinkt echt f.ucking hard Zo vies. Kinderen zijn zo smerig" Er is nog.geen 1 normale zin uit haar mond gekomen. Tenenkrommend en ik vind het ZO zielig voor de kinderen
Ik zit me vreselijk op te vreten over die philippe en melanie, ik vind het echt mishandeling voor dat arme kind. Loopt letterlijk bijna onder een bus ook nog!!! Voor dit soort mensen hebben ze nou condooms voor uitgevonden..
Nee idd ik snap niet dat je als ouder zijnde je kind bij hun achterlaat!! Wat een verschrikkelijk mens zeg en wat een negativiteit pffff