baby te huur!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Boef12, 14 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik vind die Phil nog meevallen, die probeert nog een klein beetje te redden wat er te redden valt. Hij is ook zeer beperkt maar gedraagt zich wel iets beter dan Mel.

Ik kan mijn oren en ogen niet geloven, inderdaad haar ouders mogen zich enorm schamen, wat een walgelijk mens. Goed dat ze geconfronteerd wordt volgende week.

Brian vind ik een schatje. Jammer voor die zuurpruim van een Justin, knap dat Brian zich er niks van aan trok: had het mooi naar zijn zin met die meiden.

Dewi en Zoëy in de grote stad Amsterdam haha :D. Verwarrend he, twee bussen :D.

2. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Die Melanie moet zich kapot schamen voor haar gedrag.
    Als het mijn dochter zou zijn zou ik me dood schamen.
    Echt triest!!!
    De rest doen het echt leuk en zie je groeien als ouder,

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.487
    17.428
    113
    benieuwd hoe het phil en mel met de pubers afgaat straks. Puber krijgt puber...

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik begrijp ook echt niet waarom niemand hier ingrijpt. Je laat een kind toch niet zo openbaar vernederen en uitschelden? Met 'je stinkt' en 'kinderen zijn kut' en weet ik wat...
    Hij hoort dat allemaal wel aan. Wat doet dat met het zelfvertrouwen van zo'n jochie.
    Daarom geloof ik eigenlijk niet meer dat dit echt is omdat dit toch wel over de grens is.
    Die 2 moeten wel gescript zijn. Die Phil is zo hardstikke homo dat ik denk dat die 2 gewoon vrienden zijn.
    Mocht het wel allemaal echt zijn dan shame on iedereen die tijdens de opnames er naar keek en er bii bleef staan. Bah..

5. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Eens!! Wat moet dat ventje wel niet denken als er zo over je gepraat wordt.
    hij hoorde alleen maar dat er niks goed aan hem was.
    Dat je je kind zo laat vernederen door een paar groot uitgevallen peuters.
    Dit zegt ook wel iets over die ouders.:$:$:(

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.697
    5.726
    113
    En dan knuffelt dat kereltje die mel en dan zegt zij aaah wat lief ,eet je eten maar op. Dat hij nog wilde knuffelen met haar.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Kinderen zijn flexibel. Veel kinderen tenminste. En ik denk dat je als ouder wel weet of je een (redelijk) flexibel kind hebt of een (heel) gevoelig kind. Mijn jongste van 6 zou -net als dit mannetje - ook amper onder de indruk zijn van het gedrag van Mel. En ondanks alles gewoon met weggaan een kroel en een knuffel geven en nog zeggen dat het heel leuk was geweest omdat ze ergens naartoe geweest zijn met elkaar.

8. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    #248 Emo, 24 nov 2016
    Laatst bewerkt: 24 nov 2016
    Ik geloof niet dat hij niet onder de indruk was, van wat die 2 allemaal zeiden en deden. Toen hij zo aan het huilen was, was dat naar mijn idee duidelijk om hoe ze hem behandelden. Dat knuffelen was echt, om even bevestiging te krijgen of ze hem nog wel lief vonden. Al hoorde hij dit geen 1x van die twee :(

Die van mij is ook 6, en die begrijpt dingen al zeer goed en is pienter genoeg om te weten waar volwassenen het over hebben. Soms dan komen we van ergens thuis, en dan zegt die, ja die mevrouw zei dit en dit he mama? Dan denk ik, jongen toch jij vangt ook echt alles op he.

9. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Echt bizar, ik hoop gewoon haast dat het nep is. Twee kinderen zijn het nog. Alhoewel, Phil is gewoon echt niet handig met kinderen, maar bij lange na niet zo'n heks als zij.

En waarom is Justin zo zuur. Daar wordt het echt niet beter van. Brian blijft leuk.

Bart en Evy zijn ook zo leuk. Zoë en Dewy doen ook goed hun best.

10. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik dacht even dat Phil LOEDERmoeder zei😀 ik denk dat die naam beter klopt.

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Onze zoon van 6 is ook best flexibel maar vooral ook erg nuchter en niet snel onder de indruk van iets. Maar dat geeft nog niet de garantie dat ze er niet mee bezig zijn, we kunnen immers niet in hun hoofdjes kijken. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het helemaal niks met een kind van die leeftijd doet als er zo over hem gesproken wordt. Wij volwassenen voelen ons toch ook niet prettig als iemand (waar je bij staat) gaat verkondigen hoe "kut" je bent en hoe erg je stinkt. Hoe dan ook, ik zou mijn zoon niet willen blootstellen aan deze walgelijke pubers.

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.487
    17.428
    113
    Goed dat ze phil en mel de beelden hebben laten zien, hadden ze veel eerder moeten doen :x En dat commentaar van hun toen het jochie werd opgehaald :$ Best goed gedaan... Jaja, je heb er alleen maar op lopen schelden en foeteren (zowel direct als indirect), hij is bijna onder de bus gekomen... ;)

Oh my... sexuele voorlichting geven! Daar zat wel weer heel veel verschil in haha. Zou er zelf niet aan moeten denken om dat bij vreemden te moeten doen, vind het al vervelend zat dat het straks bij mn eigen kinderen moet :)

13. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    OMG wat is die melanie gauw op haar tenen getrapt als die moeder van Lorenzo een voorbeeld noemt over haar wenkbrauwen.
    Ik geloof niet dat ze niet door heeft dat ze zo gemeen doet.
    En die Phil gaat met zijn zoon naar de kapper alleen maar om zichzelf een plezier te doen.
    En dan geeft hij die jongen niks te eten, hij eet gewoon alleen!!!!
    Ik zag in het voor stukje van volgende week dat Melanie en Phil
    hun oma kwijt zijn!!!!
    NEE die zijn ze niet kwijt, die is WEGGELOPEN !!!hahaha
    Die denkt ook; WEGWEZEN HIER < NU HET NOG KAN

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.697
    5.726
    113
    Leuk hoe de mannen met Thies omgaan, doen ze goed.

De moeder heeft het goed verwoord hoe verschrikkelijk mel en phil het deden. Hopelijk bieden ze oprecht hun excuses aan.

Leuke aflevering was het :)

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Die Mel en Phil blijven me verbazen.. Eerst echt niet snappen waarom die moeder ontevreden is en dan bij de puber weer alleen aan zichzelf denken.

Wat een verschil in die seksuele voorlichting. Evi gaat er echt voor zitten en Zoë wil het gewoon echt niet doen.

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik vind het wel steeds meer opgezet lijken. Misschien heeft Phil wel aan die jongen gevraagd of hij ook geknipt wilde worden of iets te eten wilde maar dat krijg je weer niet te zien. Ineens zitten ze dan met een volle boodschappentas op het bankje terwijl alleen Phil aan het eten is.
    Ik vind dat hele seksuele voorlichting stuk ook echt nergens op slaan, die kinderen zijn daar 2 dagen? Zijn zij dan echt de aangewezen personen om dit te moeten doen? En dan met zo'n nep k*t?! Belachelijk vind ik het.

17. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Die 2 puber meiden lijkt me meer dat ze dwars moeten spelen. Op die leeftijd kun je hen best een bepaalde rol geven die ze moeten spelen.

18. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Maar zo dwars zijn ze helemaal niet?

Ik vind de mannen met Thies het echt super doen, knap hoor! Ik denk dat ik het ook wel zou kunnen, maar het ontzettend zwaar zou vinden...
    En Evi met haar seksuele voorlichting, haha, leuk hoe ze dat deed!

19. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Heb net de aflevering terug gekeken.
    Evie en Bart hebben de seksuele voorlichting echt goed aangepakt.
    Ook Justin en Brian hebben het prima op het niveau van Thies gehouden en heel duidelijk dingen uitgelegd. Sowieso vind ik hen het geweldig doen. Die jongens zijn zo lief en duidelijk naar Thies toe. Heel knap.
    De andere twee stellen hebben hun best wel gedaan denk ik, maar het kwam niet echt uit de verf. Ze hadden ook wel confronterende attributen om te gebruiken voor de voorlichting van jongens van 13 jaar vond ik. Ik kan me niet voorstellen dat ik over een kleine 4 jaar dit al met m'n oudste moet doen op die manier. Erover vertellen ja, maar het hele zaakje in de vorm van rubber gaan gebruiken terwijl je er over vertelt, nee. Daar zou ik me ook opgelaten bij voelen denk ik.

20. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Zo'n rubberen vagina vond ik ook wat gek, maar mja, misschien ook wel gek dat ik dat gek vind? Bij een rubberen penis heb ik dat bv niet, die zagen wij op school ook bij seksuele voorlichting. Ik vond dat Phil dat nog niet eens zo slecht deed eigenlijk :D

Deel Deze Pagina