baby te huur!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Boef12, 14 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb ook een reactie geplaatst maar het moet eerst nog goedgekeurd worden door het beheer. :)
    Ik denk dat het komt door een ander woord voor kunst-penis.

2. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Phillipe een rubberen piemel niet in een robberen vagina stopt hoor! Hij is zo gay als je maar zijn kan.

Je ziet de andere stellen ook kusjes geven en knuffelen en hun eigenlijk nooit!

3. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113

Nee klopt leek in begin wel een beetje, :)

Ook dat beetje ruzie maken op de kamer... Viel reuze mee. Ik vind die 2 al best volwassen.

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Haha ja ik heb ook dat idee...

5. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik zou het echt heel awkward vinden als ik 1 of 2 pubers toegeworpen zou krijgen, nog net hallo heb gezegd, die doos in mijn handen geduwd zou krijgen en daarmee zou moeten gaan voorlichten. Als ouder groei je met de kinderen mee. Je hebt bijvoorbeeld de tijd om na te denken wanneer, hoe en wie gaat voorlichten. En hun krijgen ze in stappen toegeworpen. Toch petje voor degenen die er een goede draai aan kunnen geven.

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ja vind ik ook hoor.
    En de ene 13-jarige is de andere niet he. Sommigen zijn al heel ver in hun seksuele ontwikkeling en anderen zijn nog hartstikke bleu en spelen nog met Lego bij wijze van. Daar pas je dan toch het moment van bespreken en wat je precies gaat bespreken op aan. Dat was nu niet in te schatten van de stelletjes.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Seksuele voorlichting vind ik ook echt niet in de weer gaan met kunst lichaamsvoorwerpen.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vond dat ook raar. Duidelijk sensatie zoekend van BNN. Jammer! Seksuele voorlichting geven oke, maar niet aan andermans kinderen tenzij je voor de klas staat.
    Ik snapte wel waarom Zoë zo'n houding aannam eerlijk gezegd.
    Vond dat de stellen het wel goed deden.
    Die 2 meiden die bij Evi en Bart zitten vond ik wel wat oud eigenlijk. Ze deden naar mijn idee ook veel te gemaakt.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.697
    5.726
    113
    Wat erg, mel gaat een middag dutje doen. Wat associaal zeg.

En die Maarten, word je toch moe van :p

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.488
    17.428
    113
    Mel gaat weer lekker zeg. Amper praten tegen dat vrouwtje, middagdutje (van paar uur?)

11. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oh leuk, ik ga zo kijken op uitzending gemist! :D

Hebben jullie daar trouwens die filmpjes gezien? Stelletjes moeten bij de audities zeggen hoeveel ze denken dat een pasgeboren baby weegt. Echt lachen!

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahaaa ik zag net een bingo kaart over die Mel&Phil echt geweldig😂😂😂😂
    Zo zie je wel heel duidelijk dat Mel echt nog een puber is. Overziet totaal de gevolgen niet. Vond het ook echt goed dat Brian er wat van zei!

Echt hulde voor Brian en Justin. Zij hebben het met alle gasten echt zo goed gedaan. En wat een geduld met Ties! 👏👏👏👏

13. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
  14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Ik vond het net iets te toevallig dat Justin bij de buren ging kijken, ze zullen wel een seintje gehad hebben van het programma.. maar wel heel goed opgepakt. En idd terecht dat Brian Mel er op aansprak.

15. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dat dacht ik ook al inderdaad.

Maar vond het vreselijk asociaal van Mel om te gaan slapen. Toen de oma er net was, viel er ook een grote stilte, ik denk dat ze zich erg ongemakkelijk voelde en daarom misschien wel naar bed ging, om een beetje tijd te doden. Maar eigenlijk kon ze het niet maken, de mevrouw was er nog maar net. Ik zou me dan echt niet welkom voelen. Maar wel leuk dat de mannen haar en de andere mevrouw meenamen voor een ijsje eten. Het was misschien wel zo netjes geweest als Justin even een briefje had neergelegd dat ze hun oma meenamen. Wel goed dat Brian haar er even op aansprak.

Volgende week zien de stellen of ze geschikt zijn voor het moederschap/ vaderschap.

Voor Mel en Phil een dikke NEE verwacht ik.

16. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Haha en kan me voorstellen dat het zwaar vermoeiend is, een man die maar door blijft praten en er komt geen einde aan. Je kon aan het gezicht zien dat Evie al haar geduld verloor.

17. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Een middagdutje sowieso, come on! Ze is 17, geen 71!

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ach die mel en phil, er is al zoveel over gezegd. Mijn conclusie is dat ze nog heel wat jaartjes nodig hebben om volwassen te worden. Ze zijn nog veel te veel met zichzelf bezig. Het lijkt me alles behalve verstandig dat zij in de nabije toekomst een kindje krijgen. Ik hoop dat ze daar zelf inmiddels ook wel achter zijn.

19. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Weet je wat ik mijzelf oprecht afvraag na iedere aflevering met open mond te hebben gezeten?

Zouden Phil en Mel doorhebben dat heel Nederland dit kunnen zien? En dat het voor altijd op internet te vinden is?

Wat als ze op een dag oprecht een kinderwens hebben, dan worden ze steeds geconfronteerd met hoe ze het anno 2016 gedaan hebben. En dat ook bepaalde instanties dit kunnen zien.

20. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Dit inderdaad, maar het had Mel en Phil wel een hoop stress gescheeld als Justin even een briefje op tafel had gelegd.

Deel Deze Pagina