baby te huur!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Boef12, 14 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    neeee :$
    Onze oppas is 16 en echt vele malen slimmer en socialer dan Melanie. Ja, Melanie is nog maar 17, maar kom óp zeg, dit is toch gewoon ronduit asociaal?! Echt niet normaal.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat is ook typisch NLs dat kindjes tijd om dezelfde tijd naar bed moeten.
    Idd met die warmte slapen ze ook vaak pas laat.
    Oke ze gingen roken, het ging niet om n vuurwerkshow.
    Dan nog ze gaan er niet dood van hoor.
    Ik ben in de zomer ook langer wakker als t heet is.
    Kinderen ook. Waarom dan niet met ze naar buiten. Kindjes nog ff speleb en zij n peukie. Big deal hoor;)

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.926
    5.240
    113
    Home
    sorry hoor maar met 17 hoor je je toch een stuk volwassener te gedragen en ook fatsoenlijk!

haar leeftijd is geen excuus voor haar gedrag

4. Denk dat jullie m'n punt missen; de vergelijking met het vuurwerkfestival, waar het dus om 21:45 écht donker is terwijl je dan op het strand bent waar je het allerlaatste straaltje zon meepakt, was om aan te geven dat het in mijn ogen om 21:30 al veel donkerder had moeten zijn in de binnenstad en dat ik de tijd dáárom schatte op 20:30 / 21:00. Ik vind dat niet dramatisch laat in de zomervakantie als het heel heet is.

Ik heb een beetje het idee dat er in dit seizoen extreem gehamerd wordt op regelmaat, en dat als het daar een klein beetje aan ontbreekt, het 'fout' is. Kijk, als dat ventje die dat koekje (bijna) kreeg nu hartverscheurend had gehuild om een bordje met eten en als deze kindjes op de grond in de speeltuin hadden gelegen omdat ze zo moe waren, dan was er in mijn ogen iets mis geweest, maar nu ging het toch prima? Alleen niet perfect.. ;) Natuurlijk zijn er heel veel kindjes die baat hebben bij regelmaat, maar er zijn ook heel veel kindjes die het prima doen als ze niet elke dag op hetzelfde tijdstip spelen, eten, in bad en naar bed gaan. Ik vind het best jammer dat sommige stellen er zo op afgerekend worden als iets niet helemaal perfect volgens schema gaat, terwijl ze het juist allemaal nog moeten leren en dit doen voor een eerste ervaring. Met uitzondering van het roze stel dan, want die willen überhaupt niets leren of ervaren, geloof ik ;) Echt heel veel respect voor de roze nanny, want ik denk dat ik me écht niet zo netjes en rustig had kunnen houden..

Ik vind zulke dingen meer iets wat de ouders achteraf met ze bespreken (Hee, we zagen dat je dit en dat deed, misschien kun je de volgende keer rekening houden met..), in plaats van dat er zo'n nanny bovenop zit. Die zijn er wat mij betreft écht voor kindjes die van de commode af rollen, de straat op rennen als de huur-ouders met iets anders bezig zijn of iets dergelijks. Niet voor dingen die niet helemaal goed gaan, maar verder niet gevaarlijk zijn of dramatische gevolgen hebben.

5. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Wahahaha tranen van het lachen.
    😂😂😂😂

6. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Die Phil met zn selfie "wie is het mooiste?" Dat kindje gelijk "Ikke!. Haha zag je Phil scheef lachen en zeggen ja hoor. Denk dat hij daarna direct naar de spiegel is gerend om zn haar beter te kammen. ;)

7. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Wauw, gewoon wauw.............:D:D

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Het mag wel gezegd worden dat melanie en Phil de domste mensen zijn die op dit moment op de tv zijn! Mag hopen dat zei later een een goudvis nemen ipv een kindje

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Arme goudvis!!

10. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

'Ze at mijn halve tosti op' 😲😲 wat oneerlijk!

Ongelooflijk hoe dom ze zijn.
    Ze geven het kind totaal geen aandacht. Wat raar dat het meisje niks zegt. Kind voelt zich totaal niet welkom.

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Nee idd, als ouder van dat meisje zou ik écht niet blij zijn met hoe ze haar behandelen...

12. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    "Oneerlijk", o man, ik hoop van harte dat ze door de nanny('s) en programmamakers het dringende advies krijgen (voorlopig) nog niet aan kinderen te beginnen, haha, jeetje :D

13. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ik snap die echte ouders van dat meisje Evie ook niet dat je dit toelaat met je kind, het meisje werd gewoon weggekeken door die Phil en Melanie.
    ik snap niet dat ze niet naar huis gestuurd worden voor dat het echt fout gaat.
    Want de"roze""Nanny wacht veel te lang met ingrijpen.
    dat het nog niet fout is gegaan is meer geluk dat wijsheid.

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ze zullen vast geld of een prijzig iets hebben gekregen om hun kind tot het einde uit te lenen en er is hen natuurlijk ingepraat dat de nanny goed voor de veiligheid zorgt dat het niet extreem wordt. Dat hun kind door een stel 2 domme pubers voor een paar dagen wordt opgevoedt nemen ze maar voor lief ;)

Al snap ik echt nooit hoe je aan zo'n programma mee doet en al helemaal je kindje ervoor uit te lenen.

15. Er is ooit een moeder op ZP geweest (en misschien zit ze hier nog wel) die haar kind had 'uitgeleend' bij één van de vorige seizoenen. Zij zei toen dat de kinderen alleen wat speelgoed kregen. Ik geloof een doos Lego ofzo. Verder stond er (volgens haar dan) geen vergoeding tegenover..

16. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Jeetje wat speelgoed om je kindje zo op die manier te laten gebruiken. En dan heb ik het vooral over mel en phil. De andere huizen doen het wat beter iig.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ahahahahahahahahahahahahahhaahahah omg ahahahahahhahahahahah
    Dat er zulke figuren bestaan joh. Bestel ook wat voor dat kindje ofzo??
    Mijn God echt ik had mn kind allang weggehaald..

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.676
    5.710
    113
    Dat koste ze vast te veel geld ,een extra tosti:( Raketje is duur genoeg.

19. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Zou ze ook meelezen? :D

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahah echt he! Echt gooi jezelf weg ofzo.

Ik hoop dat ze mee leest, dom wicht. En anders leest ze vast wel alle Tweets enzo :D
    Als je je zo gedraagt dan vraag je er gewoon om hoor.
    Ik was 19 toen mijn neefje geboren werd, maar ik heb echt nog nooit zo dom gedaan als ik op ging passen of een dagje met hem weg ging;)

Deel Deze Pagina